افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » تقبیح اسمار از پرسپولیس

  • کد خبر : 215914
اسمارتک نیوز » تقبیح اسمار از پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، عثمر ویهارا در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن در هفته هجدهم لیگ برتر گفت: خوشحالم که در اصفهان هستیم. بازی فردا مثل بقیه بازی ها برای ما پیچیده خواهد بود. وی ادامه داد: ذوب آهن تیم خوبی است و فرم اولیه خود را در ابتدای فصل […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، عثمر ویهارا در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن در هفته هجدهم لیگ برتر گفت: خوشحالم که در اصفهان هستیم. بازی فردا مثل بقیه بازی ها برای ما پیچیده خواهد بود.

وی ادامه داد: ذوب آهن تیم خوبی است و فرم اولیه خود را در ابتدای فصل حفظ کرده است. سرمربی این تیم بازیکنان خود را به خوبی می شناسد، می دانم که بازی نزدیک و رقابتی خواهیم داشت و امیدوارم از فرصت ها برای پیروزی در بازی استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: بازی مهمی برای پرسپولیس است و 3 امتیاز برای هر دو تیم مهم است و تلاش می کنیم 3 امتیاز را کسب کنیم تا کارمان را راحت تر ادامه دهیم.

سرمربی پرسپولیس درباره فعالیت های نقل و انتقالاتی این باشگاه گفت: 4 بازیکن را از دست دادیم و چند بازیکن جدید جذب کردیم. باشگاه نمی خواست سرلک و عمری از هم جدا شوند و خود شهاب زاهدی هم علاقه داشت فوتبالش را در خارج از کشور ادامه دهد. از زحمات نبیل باهویی هم در تیم تشکر می کنم. طبق چند سال اخیر در نقل و انتقالات کند بودیم و نتوانستیم بازیکنان مورد نظر را بگیریم.

وی در خصوص غیبت علیرضا بیرانوند گفت: غیبت بیرانوند در این دیدار احساس می شود، همه بازیکنان و کادرفنی این هفته او را تشویق کردند، همیشه وقتی در شرایط سختی قرار می گیریم فرصت های بزرگی به وجود می آید.

وی در پایان گفت: تمامی بازیکنان جدید پس از افتتاح بازار نقل و انتقالات ثبت نام کردند و آماده بازی هستند. چند بازیکن جوان در کنار ما نیستند، مصدومی نداریم و فقط بیرانوند محروم است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=215914

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.