افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » تفاوت مربی و مربی در استقلال دلیل لغو اردوی امارات بود؟

  • کد خبر : 190578
اسمارتک نیوز » تفاوت مربی و مربی در استقلال دلیل لغو اردوی امارات بود؟

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، با اعلام رسمی باشگاه استقلال و تصمیم جواد نکونام سرمربی این تیم، اردوی 8 روزه آبی پوشان در امارات لغو شد. . این در حالی بود که باشگاه استقلال برای همه اعضای تیم بلیت خرید کاروان این تیم که فردا راهی امارات می شود را خریداری کرده بود اما […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، با اعلام رسمی باشگاه استقلال و تصمیم جواد نکونام سرمربی این تیم، اردوی 8 روزه آبی پوشان در امارات لغو شد. . این در حالی بود که باشگاه استقلال برای همه اعضای تیم بلیت خرید کاروان این تیم که فردا راهی امارات می شود را خریداری کرده بود اما سرمربی این تیم این اردو را لغو کرد.

ظاهرا سرمربی استقلال از اینکه این باشگاه نتوانست در نیم فصل بازیکنان مورد نیاز تیم را تامین کند ناراحت است و به همین دلیل این اردو را لغو کرد.

طبق اطلاعات دریافتی از استقلال، این باشگاه برای 2 دروازه بان و 20 بازیکن بلیت تهیه کرده است و اینکه این تیم در تمرینات از کمبود بازیکن رنج می برد صحت ندارد. این باشگاه برای حسین حسینی، روزبه چشمی و کوین یاماگا بلیت نگرفت.

شاید اینطور به نظر برسد که بار دیگر اختلاف جواد نکونام با رهبری استقلال بر سر زبان ها افتاده است. چرا که وقتی در آخرین لحظه از اعزام تیم به اردو منصرف می شود، نارضایتی شدید خود را از مدیریت باشگاه نشان می دهد.

البته به هر دلیلی این کار کاملا غیرحرفه ای بود و برای باشگاه هزینه زیادی داشت و نوعی رهن بود که در زمان نامناسبی انجام شد. استقلال در نقل و انتقالات تنها یک بازیکن به نام رافائل سیلوا به خدمت گرفته است و در تلاش برای جذب سایر بازیکنان ضروری بود.

با این حال این باشگاه برای خرید بازیکن جدید باید با حذف نام بازیکنان فعلی در لیست خود جا باز کند که این موضوع باعث دردسر بزرگی برای مدیریت استقلال شده است. چرا که نکونام روی نام هیچ یک از بازیکنان خود خودکاری نکشیده و هنوز لیست جدایی را به باشگاه ارائه نکرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=190578

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.