افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » ترس از توقف آزمون و طارمی

  • کد خبر : 189351
اسمارتک نیوز » ترس از توقف آزمون و طارمی

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، آیا طارمی در تیم ملی به اینتر پیوست؟ انتقال مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو به اینتر تکمیل شد. سایت ایتالیایی Tribalfootball روز گذشته از توافق نهایی ستاره تیم ملی ایران در تمرکز تیم کشورمان در جام ملت های آسیا با نراتزوری خبر داد. طارمی با ارزش 12 میلیون یورو […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، آیا طارمی در تیم ملی به اینتر پیوست؟ انتقال مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو به اینتر تکمیل شد. سایت ایتالیایی Tribalfootball روز گذشته از توافق نهایی ستاره تیم ملی ایران در تمرکز تیم کشورمان در جام ملت های آسیا با نراتزوری خبر داد. طارمی با ارزش 12 میلیون یورو گران ترین فوتبالیست ایرانی محسوب می شود. قرارداد او با پورتو در تابستان به پایان می رسد و او می تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی برود. به گزارش این رسانه خارجی، هیئت مدیره باشگاه اینتر هفته گذشته هر روز با مهدی طارمی و واکلیش در تماس بود و توافقاتی بین طرفین انجام شد تا این بازیکن ایرانی تابستان امسال پیراهن نراتزوری را بر تن کند. رسانه های ایتالیایی اشاره کردند که قرارداد طارمی با اینتر دو ساله است و برای یک سال سوم قابل تمدید است و دستمزد طارمی در نراتزوری سه میلیون یورو در سال خواهد بود.

تیم فوتبال کشورمان که به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا صعود کرده است، باید روز چهارشنبه یازدهم بهمن ماه در اولین دیدار مرحله حذفی خود به مصاف سوریه برود. هدایت این تیم بر عهده مربی معروف آرژانتینی هکتور کوپر است که مربی تیم های بزرگی مانند اینتر، والنسیا، رئال بتیس، پارما و … بوده است. او که پیش از این حضور در فوتبال آسیا را با سرمربیگری ازبکستان تجربه کرده بود، اکنون روی نیمکت سوریه نشسته و امیدوار است این تیم با تجربه خود موفق باشد. سوریه که در گروه B جام ملت ها با استرالیا، هند و ازبکستان همگروه بود و با کسب چهار امتیاز به عنوان یکی از سه تیم برتر شش گروه به مرحله بعد صعود کرد، در مرحله گروهی تنها یک گل به استرالیا واگذار کرد. . و این نشان می دهد که رقیب سنتی ایران البته در مرحله مقدماتی جام جهانی این بار بهتر از قبل دفاع می کند. در این شرایط اگرچه خیلی ها ایران را برنده جدال با این تیم می دانند، اما سوریه هم ثابت کرده تیمی است که خیلی شکست می خورد و حریف آسانی نیست.

خطرناک ترین بازیکنان ایران
اما بازی ایران و سوریه در چهار روز منتهی به این دیدار سوژه بسیاری از رسانه ها شده است. در همین حال سایت نبض سوریه ریاض در گزارشی با عنوان توقف آزمون و طارمی یعنی توقف 90 درصد قدرت ایران به تحلیل این دیدار پرداخت و نوشت: مهدی طارمی ستاره پورتو در دیدارها دو گل زد. سه بازی اول امیر. شاگردان قلانوی و سردار آزمون مهاجم آ اس رم موفق به زدن یک گل و دو پاس گل شدند. این بدان معناست که جفت شدن خط فوروارد ایران در به ثمر رساندن شش گل از هفت گل این تیم تأثیر مستقیم داشته است.» به نقل از رسانه های سوری، دو مدافع میانی تیم ملی سوریه به نام های ایهم اوسو و ثائر کوروما در دیدار مقابل این تیم کار سختی خواهند داشت. ایران چهارشنبه و بزرگترین مسئولیت بر دوش این دو بازیکن خواهد افتاد.این رسانه معتقد است با توقف آزمون و طارمی اکثر برنامه های ایران متوقف می شود و می توان انتظار نتیجه مطلوب داشت.

تیم ملی پشت درهای بسته تمرین می کند
اما در حالی که تیم فوتبال ایران خود را برای دیدار مقابل سوریه آماده می کند، در محل اقامت خود در دوحه تمرین کرد که تمرینات وزنه برداری، حرکات کششی و استفاده از دوچرخه ثابت بخشی از این تمرینات بود. لازم به ذکر است که با توجه به اتفاقات تمرین روز جمعه و حضور خبرنگاران سوری، قلانوی تصمیم دارد دو جلسه تمرینی دیگر را بدون حضور خبرنگاران و پشت درهای بسته برای تیمش برگزار کند و یک روز قبل از بازی مقابل تیم ملی امارات. درهای اردوی الریان بار دیگر به روی خبرنگاران ایرانی و سایر رسانه ها و رسانه ها از جمله سوری که علاقه زیادی به اطلاع از شرایط تیم ملی ایران دارند باز شد.

شوک برای سوریه قبل از دیدار با ایران
اتفاقی که برای سوریه پیش از دیدار با ایران افتاد مصدومیت عمر خربین بازیکن مهاجم و برجسته این تیم بود که خبر تلخی برای سوری ها و شاگردان کوپر است. خربین در سال 2017 با نمایشی درخشان در الهلال عربستان جایزه بهترین بازیکن سال قاره کهن را از آن خود کرد و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال سوریه محسوب می شود. خربین قرار بود روز گذشته تحت معاینات پزشکی قرار گیرد تا نوع مصدومیت و مدت غیبتش از میادین مشخص شود. مصدومیت خربین در حالی رخ داد که کوپر عمر سوما، مهاجم و بازیکن مطرح سوری را برای حضور در جام ملت ها دعوت نکرد و این بازیکن در واکنش به این اقدام انصراف و بازنشستگی خود را از بازی های ملی اعلام کرد اما چند روز پس از اعلام این خبر، او از تصمیم خود صرف نظر کرد و آن را واکنشی عصبی به دلیل دعوت نشدن به این تیم خواند و از فدراسیون فوتبال سوریه عذرخواهی کرد. این تصمیم سوما واکنش های متعددی را در بین هواداران فوتبال سوریه برانگیخت. بسیاری از هواداران از او انتقاد کردند و او را بازیکنی ضعیف خطاب کردند. اما پس از مصدومیت خربین، برخی رسانه های سوری از احتمال بازگشت سوما به تیم ملی برای رویارویی با ایران خبر دادند. این در حالی است که طبق قوانین بین المللی پس از اولین سوت یک مسابقه در یک تورنمنت، به هیچ وجه نمی توان لیست تیم را تغییر داد و سوما را نمی توان به فهرست سوریه اضافه کرد. همانطور که پس از مصدومیت دروازه بان اول کره جنوبی، دروازه بان این تیم نتوانست به لیست کره ای ها بپیوندد. این در حالی است که سایت الکره السوریه در مطلبی با عنوان نترسید جای خالی خربین مقابل ایران پر می شود، عدم حضور بهترین بازیکن تیم ملی این کشور مقابل ایران را دلیلی بر این موضوع دانست. نگرانی و نوشت: آنتوان یعقوب، دلایل الدالی و پابلو «صباغ، سه مهاجم سوری آماده بازی مقابل ایران هستند».

کوچکترین ورزشگاه میزبان ایران و سوریه.
دیدار ایران و سوریه در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه که در خیابان الدیل ساخته شده و متعلق به همین باشگاه است برگزار می شود. این ورزشگاه با گنجایش 10 هزار نفر کوچک ترین ورزشگاه میزبان جام ملت ها است و هواداران پرشور ایرانی و سوری به راحتی آن را پر می کنند، اما نکته قابل توجه این است که شاید بسیاری از هواداران دو تیم نتوانند وارد ورزشگاه شوند. . ساخت استادیوم عبدالله بن خلیفه در سال 2011 آغاز شد و در 15 فوریه 2013 به پایان رسید. در اطراف ورزشگاه الدحیل می توانید یک سالن ورزشی بزرگ، یک استخر شنا، یک سالن ورزشی مجهز و پنج زمین تمرینی را ببینید. این ورزشگاه کوچک میزبان شش بازی مرحله گروهی بود و دیدار ایران و سوریه آخرین دیداری است که در این جام میزبانی می کند. چین صفر – تاجیکستان صفر (4001 نفر)، تایلند 2 – قرقیزستان صفر (4530 نفر)، ویتنام صفر – اندونزی 1 (7253 نفر)، عمان صفر – تایلند صفر (6340 نفر)، هنگ کنگ صفر – فلسطین 3 (6568 نفر) و قرقیزستان 1 – عمان 1 (6231 نفر) مسابقاتی هستند که در این ورزشگاه برگزار می شود. تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار نمایندگان کشورمان در این ورزشگاه موفق شد با گل امید عالیشاه الدحیل قطر را یک بر صفر شکست دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=189351

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.