افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » ترامپ با انتشار گواهی پزشکی بایدن به خود می بالید

  • کد خبر : 133374
اسمارتک نیوز » ترامپ با انتشار گواهی پزشکی بایدن به خود می بالید

به گزارش اسمارتک نیوز، ترامپ در هشتاد و یکمین سالگرد تولد رئیس جمهور آمریکا گواهی پزشکی مرتبط با سلامتی خود را در شبکه اجتماعی شخصی خود به نام «حقیقت» به اشتراک گذاشت. «دونالد ترامپ» نامزد اصلی حزب جمهوری خواه آمریکا روز دوشنبه با انتشار گواهی پزشکی مبنی بر سلامت جسمانی بایدن در شبکه اجتماعی خود […]

به گزارش اسمارتک نیوز، ترامپ در هشتاد و یکمین سالگرد تولد رئیس جمهور آمریکا گواهی پزشکی مرتبط با سلامتی خود را در شبکه اجتماعی شخصی خود به نام «حقیقت» به اشتراک گذاشت.

«دونالد ترامپ» نامزد اصلی حزب جمهوری خواه آمریکا روز دوشنبه با انتشار گواهی پزشکی مبنی بر سلامت جسمانی بایدن در شبکه اجتماعی خود هشتاد و یکمین سالگرد تولد او را جشن گرفت. در این نامه پزشکی، سلامت جسمی و روانی رئیس جمهور سابق آمریکا توسط پزشک وی “عالی” ارزیابی شده است.

به گزارش «آسوشیتدپرس»، پزشک ترامپ در ایالت نیوجرسی آمریکا اعلام کرده که او از سال 2021 پزشک اوست و اخیرا در ماه سپتامبر او را معاینه کرد و تمام معاینات پزشکی نشان داد که سلامت جسمی و روانی ترامپ طبیعی است. خیلی خوب خودش را نشان داده است.

به گفته پزشک ترامپ، تحت تاثیر رژیم غذایی و ورزش روزانه او که باعث کاهش وزن او شده است، نتایج آزمایش اخیر او حتی نسبت به آزمایش های قبلی مطلوب تر و بهتر بوده است.

سوابق پزشکی ترامپ نشان می دهد که این پیرمرد 77 ساله “در حال حاضر در سلامت کامل است.” این گزارش در مورد سلامت ترامپ در حالی منتشر می‌شود که پرسش از سن نامزدهای ریاست‌جمهوری برای انتخابات 2024 آمریکا به یک عامل بسیار مهم تبدیل شده است و این عامل ممکن است برای ترامپ 77 ساله و بایدن 81 ساله به‌عنوان مسن‌ترین فرد، چالش‌های اساسی ایجاد کند. نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا

اگرچه ترامپ از بایدن جوان‌تر است، اما رقبای او سعی کرده‌اند از این موضوع به عنوان اهرمی علیه او استفاده کنند و در عین حال به برخی از اشتباهات او در طول مبارزات انتخاباتی‌اش اشاره کنند.

در پایان سال 2015، در جریان مبارزات انتخاباتی خود، پزشک سابق ترامپ نامه ای درباره وضعیت جسمانی وی منتشر کرد و او را به عنوان سالم ترین فرد انتخاب شده به ریاست جمهوری ایالات متحده معرفی کرد. با این حال، او بعداً ادعا کرد که اظهاراتی که در آن زمان در مورد سلامت ترامپ بیان کرده بود توسط او به پزشکش دیکته شده بود.

البته همزمان با ورود ترامپ به کاخ سفید و انجام معاینات پزشکی بسیار ظریف، برخی از بیماری های او فاش شد. به عنوان مثال، در سال 2019، نتایج آزمایش ترامپ رسماً او را دارای اضافه وزن و چاق معرفی کرد و در سال 2018، نتایج آزمایش نشان داد که او از بیماری قلبی نیز رنج می برد.

«رند دیسانتیس» فرماندار ایالت فلوریدا و یکی از نامزدهای پیشنهادی حزب جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری اخیرا اعلام کرد که ترامپ به دلیل کهولت سن، صلاحیت ریاست جمهوری آمریکا را ندارد.

آخرین نظرسنجی در مورد سن نامزدهای ریاست جمهوری نیز بر این واقعیت استوار است که 77 درصد از بزرگسالان آمریکایی که 69 درصد آنها دموکرات هستند، بایدن را برای دومین دوره ریاست جمهوری خیلی پیر می دانند. این رقم برای ترامپ به 51 درصد رسیده است و تنها 28 درصد آنها جمهوریخواه هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=133374

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.