افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » بیرانوند: امیدوارم قهرمان شویم

  • کد خبر : 177171
اسمارتک نیوز » بیرانوند: امیدوارم قهرمان شویم

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران مطمئن است که می تواند به فینال جام ملت های آسیا راه یابد و قهرمان شود. بیرانوند معتقد است ملی پوشان ایران در این مسابقات اراده خاصی دارند و با تمرکز زیادی در آن شرکت کرده اند. علیرضا بیرانوند درباره شرایط فلسطین […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران مطمئن است که می تواند به فینال جام ملت های آسیا راه یابد و قهرمان شود.

بیرانوند معتقد است ملی پوشان ایران در این مسابقات اراده خاصی دارند و با تمرکز زیادی در آن شرکت کرده اند.

علیرضا بیرانوند درباره شرایط فلسطین رقیب اول ایران در جام ملت ها گفت: فلسطین در سه بازی اخیر خود مقابل ازبکستان، استرالیا و عربستان قرار گرفت و بازی های بسیار خوبی را انجام داد. هر چند بار که بخواهیم آن را می بینیم.

مردم خواهند دید که فلسطین چقدر پیشرفت کرده است و ما بازی بسیار سختی داریم، البته بازی اول تورنمنت های بزرگ همیشه سخت است، ما به همه تیم هایی که بازی می کنیم احترام می گذاریم و می بینیم که چقدر پیشرفت کرده اند، بازی بسیار سختی داریم. اما ما آمدیم تا کار بزرگی انجام دهیم و به همه تیم ها احترام می گذاریم.

بیرانوند درباره شرایط اردوهای تیم ملی گفت: خدا را شکر اردوی بسیار خوبی را در قطر داریم، هتل و اردویی که در آن هستیم، در جام جهانی هم اینجا حضور داشتیم، اردوی خیلی خوبی هم برگزار کردیم. در کیش و بازی دوستانه خوبی انجام داد، کیش بازی خوبی برگزار کرد. کارمان تمام شد و امیدوارم از یکشنبه بتوانیم خیلی خوب شروع کنیم و مردم را خوشحال کنیم.

دروازه بان تیم ملی تصریح کرد: این سومین جام جهانی من است و دو دوره جام جهانی را تجربه کرده ام و تنها دوره ای که می بینم بازیکنان اینقدر تمرکز دارند و در مورد بازی ها صحبت می کنند در این تورنمنت است، وقتی با هم هستیم اینطور است. مثل ذهن ما نیست.به هر حال ما مدام در مورد بازی ها و تیم های جام ملت ها صحبت می کنیم، جلسات داوری داشتیم، جلسات درون تیمی داشتیم تا بتوانیم اتفاقات دوره های قبل را رعایت کنیم و تکرار نکنیم.

علیرضا بیرانوند ادامه داد: برای رسیدن به فینال مصمم هستیم و معتقدم می توانیم به آن برسیم، از زمانی که امیر قلعه نویی به تیم ملی پیوست صحبت هایی برای صعود به فینال جام ملت های آسیا مطرح شد، مطمئن باشید این کار را انجام خواهد داد. . اراده”. با قلب، روح و میل به مشارکت بازی کنید. ما فینال را داریم، مردم باید برای ما دعا کنند، ما به انرژی هواداران ایرانی نیاز داریم.

سردار یکسری مشکلات با او داشت و نتوانست در بازی دوستانه در کنار ما باشد و خوشبختانه بدون مصدومیت به جمع بازیکنان پیوست، سردار یکی از بازیکنان کلیدی است و می تواند کمک کند.

بیرانوند گفت: ما باتجربه ترین و بلندقدترین تیم هستیم، با تجربه بچه های تیم امیدوارم قهرمان شویم و مردم را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=177171

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.