افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » به زودی ورزشگاه بزرگ تهران را افتتاح می کنیم

  • کد خبر : 209653
اسمارتک نیوز » به زودی ورزشگاه بزرگ تهران را افتتاح می کنیم

محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که دستور رئیس جمهور درباره مدیران پروازی کجا رفت؟ وی بیان کرد: رئیس جمهور در خصوص مدیران غیربومی شرکت های بزرگ احکام متعددی صادر کرده است. وی ادامه داد: شرکت های بزرگی داریم که برخی از زیرمجموعه های آنها در شهرستان ها فعالیت می […]

محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که دستور رئیس جمهور درباره مدیران پروازی کجا رفت؟ وی بیان کرد: رئیس جمهور در خصوص مدیران غیربومی شرکت های بزرگ احکام متعددی صادر کرده است.

وی ادامه داد: شرکت های بزرگی داریم که برخی از زیرمجموعه های آنها در شهرستان ها فعالیت می کنند اما از تهران مدیریت می شوند و این موضوع هم در روند اجرا و هم در روند نظارت مشکلاتی ایجاد می کند. رئیس جمهور چندین بار دستور داده است که در صورت حضور جوانان بومی و مدیران توانمند در نقاط مختلف، نیازی به اعزام مدیر فنی و هیات مدیره از تهران جز در موارد ضروری نیست.

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: تجربه یک فرد ممکن است لازم باشد مدیری از تهران خارج شود و فعالیت تخصصی داشته باشد اما در بیشتر موارد به نظر می رسد کارهایی که هیئت مدیره انجام می دهد توسط نیروهای انقلابی و بومی انجام می شود. مدیران آن استان نیز می توانند این بار را بر عهده بگیرند.

منصوری خاطرنشان کرد: موردی در استان بوشهر داشتیم که مردم این استان گلایه داشتند که استان های بوشهر و خوزستان با این ظرفیت های گسترده نیروی انسانی آنقدر بزرگ هستند که مشارکت آنها در مدیریت بنگاه ها کم است.

ما مدیران پروازی را شناسایی می کنیم که باید توسط نیروهای محلی جایگزین شوند.

وی همچنین درباره شناسایی لیدرهای پروازی که باید با نیروهای بومی جایگزین شوند، بیان کرد: رئیس جمهور دستور تحقیق و تفحص را صادر کرد، البته این به این معنا نیست که از فردا همه مدیران غیربومی برکنار شوند، بلکه در حال حاضر به عنوان کارشناس مشغول به کار هستند. و دریافت کننده اطلاعات، ما شرکت هایی هستیم تا در جاهایی که لازم نیست این کار انجام شود و بتوانیم از افراد محلی استفاده کنیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور اضافه کرد: اکنون مدیران پرواز به محض ورود به فرودگاه باید به استقبال او رفته و برایش بلیط هواپیما بخرند، به علاوه زمانی که پست نمی شوند معمولاً تمرکز ندارند و سر کار نیستند.

منصوری گفت: به هر حال در حال بررسی این موضوع هستیم که هر تعداد مدیر پروازی که نیاز به تعویض توسط نیروهای بومی باشد، شناسایی و نتیجه اعلام می شود.

دولت سیزدهم تحمل مدیران ضعیف را ندارد

وی در خصوص سفرهای استانی دولت گفت: سفرهای این دولت هنوز تمام نشده است و در حد وسط هستیم، در برخی استان ها عملکرد عمرانی 100 درصد و در برخی استان ها عملکرد کمتری داشتیم، اما میانگین عملکرد مصوبات سفر بیش از حد است. 70 درصد

معاون اجرایی رئیس جمهور یادآور شد: از افتخارات و اولویت های دولت، سفرهای استانی است که گره ها را باز می کند و نیمی از استان های دیگر نیز در سال 1403 انجام می شود.

منصوری یکی از مهمترین اقدامات سفرهای استانی را راستی آزمایی عملکرد مدیران دانست و ادامه داد: در این راستا از نخبگان، کارشناسان و سایر مدیران خواهشمندیم و عملکرد مدیران را راستی آزمایی می کنیم. ما به دلایلی این کار را انجام نداده ایم، تعداد مدیران منتقل شده است. ممکن است یک مدیر در آن زمان مؤثر نباشد و در جای دیگر بهتر کار کند.

وی یادآور شد: یکی از ماموریت های نهاد ریاست جمهوری نظارت بر استان ها است، اگر در طول سال به این نتیجه برسیم که باید نیروی جدید جایگزین شود، دست بردار نیستیم. دولت سیزدهم تحمل مدیران ضعیف را ندارد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه اولویت تخصیص اعتبار مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور است، تصریح کرد: در سال گذشته نیز همین اتفاق افتاد، اگر پروژه های زیادی داشته باشیم، پس از بررسی های متعدد، مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور به این صورت بوده است. معیارهای اولویت بندی.”

به زودی به ورزشگاه تهران حمله خواهیم کرد.

منصوری درباره وضعیت فعلی ساخت استادیوم بزرگ تهران بیان کرد: ساخت ورزشگاه تهران به زودی به پایان می رسد، مقدمات از هم اکنون فراهم شده است، همکاران ما در ساخت و توسعه اماکن ورزشی روی این پروژه متمرکز شده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=209653

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.