افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » بلاتکلیفی تیم ملی و سرمربی والیبال هنوز مشخص نشده است

  • کد خبر : 172872
اسمارتک نیوز » بلاتکلیفی تیم ملی و سرمربی والیبال هنوز مشخص نشده است

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال امروز یکشنبه 26 دی ماه با حضور وحید مرادی سرپرست فدراسیون، ناصر میرفخرایی، محمود افشاردوست، مصطفی کاراخان، منوچهر پورحسن، علی فتاحی، پدیده بلوری زاده برگزار شد. . ، امیر طلوکیان و جواد مهرگان (آنلاین). رئیس فدراسیون والیبال در ابتدای این جلسه گفت: در شورای […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال امروز یکشنبه 26 دی ماه با حضور وحید مرادی سرپرست فدراسیون، ناصر میرفخرایی، محمود افشاردوست، مصطفی کاراخان، منوچهر پورحسن، علی فتاحی، پدیده بلوری زاده برگزار شد. . ، امیر طلوکیان و جواد مهرگان (آنلاین).

رئیس فدراسیون والیبال در ابتدای این جلسه گفت: در شورای مشورتی بررسی اجمالی چهار گزینه برای سرمربیگری داشتیم که آقای داورزنی نیز به این گزینه ها آمده بودند که در آن جلسه بحث های زیادی انجام شد و دوستان نظرات خود را بیان کردند.

وحید مرادی بیان کرد: از آن جلسه به کمیته کوچکتری رسیدیم تا بتوانیم تصمیم بهتری بگیریم. اعضای کمیته فنی بر اساس نظرات هیئت مشورتی و با در نظر گرفتن تضاد منافع مردم انتخاب و دعوت شده اند و ممکن است در جلسات بعدی بر اساس نظرات مردم از افراد جدید دعوت کنیم. نمی دانم در این جلسه به نتیجه می رسیم یا نه و این به شما بستگی دارد یا خیر، اما امیدوارم امروز بتوانیم در این جلسه به نتیجه برسیم.

وی سپس گزارشی از جلسات و مذاکرات روز گذشته با گزینه های مد نظر در جلسه شورای مشورتی و کمیته فنی ارائه کرد و سپس اعضا به بررسی گزینه ها پرداختند.

اعضای کمیته فنی پس از بحث و بررسی دقیق در جلسه 200 دقیقه ای اولین جلسه کمیته فنی با ساختار جدید، موارد زیر را تصویب کردند:

مدت هاست که فدراسیون والیبال در تلاش است تا بهترین تصمیم را برای والیبال کشور بگیرد و بهترین مربی کشور را که دارای تجربه زیاد و شرایط فنی خوب است، عهده دار والیبال کشور شود و کمیته فنی تشکیل جلسه می دهد. به صورت دوره ای و هفتگی با حضور اعضا و در صورت نیاز از افراد جدید به این کمیته دعوت شود.

15 گزینه خارجی و یک مربی داخلی بررسی شدند و در نهایت چهار گزینه باقی ماندند. با توجه به اینکه دو گزینه از چهار گزینه مورد بررسی و تایید، بر اساس آخرین مذاکرات روز گذشته برای کمک به ایران به دلایل نامعلومی، با توجه به حساسیت موضوع، به یکباره از همکاری با فدراسیون والیبال ایران خارج شدند. از مسابقات باشگاه با دقت بیشتر و فکر کردن به گزینه های دیگر و با کیفیت بهتر، وارد مذاکره با چند مربی درجه یک جهانی شده و این افراد در کمیته فنی بررسی و آنالیز می شوند تا از هرگونه عجله و خارج از هر جریان مرتبط جلوگیری شود. در فضای مجازی که باعث تغییر در روند مذاکرات می شود، باید مذاکرات با دقت و برگزاری جلسات هفتگی با گزینه های جدید پیشنهادی انجام شود.

کمیته فنی با در نظر گرفتن منافع والیبال ایران سرمربی تیم ملی والیبال ایران را با دقت انتخاب می کند، بدون اینکه فشاری از سوی برخی شبکه های مجازی که قاطعانه برای انتخاب گزینه ای خاص کار می کنند تا بهترین فرد ممکن برای هدایت تیم باشد. . انتخاب ملی هرگونه عجله و نفوذ خارج از منافع والیبال ایران غیرقابل قبول خواهد بود.

با پیشنهاد رئیس فدراسیون و موافقت کمیته فنی، پاداش ویژه برای صعود تیم ملی والیبال مردان ایران به المپیک پاریس در نظر گرفته شد.

همچنین با توجه به لزوم محرمانه ماندن جزئیات و کلیات جلسات فنی برای تاثیرگذاری بر روند مذاکرات و انتخاب‌ها در تمامی بخش‌های تیم‌های ملی، مقرر شد دکتر محمود افشاردوست به عنوان سخنگوی کمیته فنی، این موضوع را انجام دهد. مصوبات و اخبار مربوط به کمیته فنی را اعلام کند.

در این جلسه مهدی احمدی آذر به عنوان مشاور و مدیر مدیریت، سید میلاد تقوی به عنوان مشاور اجرایی و محسن ترابی به عنوان سرپرست منشی حضور داشتند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=172872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.