افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » برنامه مسابقات والیبال باشگاه های آسیا تغییر کرد

  • کد خبر : 220787
اسمارتک نیوز » برنامه مسابقات والیبال باشگاه های آسیا تغییر کرد

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، بر اساس تقویم کنفدراسیون والیبال آسیا، بیست و چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا در دو بخش مردان و زنان قرار بود اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت ماه سال 1403 برگزار شود و ایران یکی از نامزدهای میزبانی این مسابقات اعلام آمادگی کردند. با توجه به اینکه […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، بر اساس تقویم کنفدراسیون والیبال آسیا، بیست و چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا در دو بخش مردان و زنان قرار بود اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت ماه سال 1403 برگزار شود و ایران یکی از نامزدهای میزبانی این مسابقات اعلام آمادگی کردند.

با توجه به اینکه طبق اعلام کنفدراسیون والیبال آسیا، تمامی مسابقات رده های سنی بزرگسالان از سال 2024 زیر نظر جهانی والیبال برگزار می شود، وحید مرادی رئیس فدراسیون والیبال در جریان ارائه برنامه ایران برای میزبانی از مسابقات مردان آسیایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاهی، ضمن ارائه برنامه سازماندهی پیشنهادی ایران در خصوص تغییر تاریخ برگزاری این مسابقات به مسئولان جهان والیبال.

پس از ارائه این پیشنهاد، برنامه ایران برای انتقال تقویم رقابت های باشگاهی آسیا از پایان فصل جاری باشگاهی به ابتدای فصل آینده (شهریور بعد از بازی های المپیک) موافقت شد تا به این ترتیب، قهرمان این فصل شود. ، ایران دور از عجله و بدون تداخل تقویمی بین برنامه های ملی و باشگاهی، با خیال راحت و امکان چند ماهه آماده شدن با ترکیبی جدید و کامل برای حضور موفق آسیایی و جهانی در فصل آینده، با قصد کسب افتخارات بین المللی مرادی همچنین جشن کشورمان را با حضور دو تیم از ایران به عنوان قهرمان لیگ و میزبان این رقابت ها با وجود کاهش تعداد تیم های شرکت کننده به هشت تیم تایید کرد.

پس از این، دنیای والیبال در ایمیلی با پذیرش طرح ایران برای باشگاه‌های آسیایی اعلام کرد که ایران می‌تواند در دو سال متوالی در سال‌های 2024 و 2025 با پذیرش شرایط جدید این رقابت‌ها میزبانی این رقابت‌ها را که با تصمیم مرادی، رئیس سازمان برگزار شد. فدراسیون والیبال ایران در روزهای آینده وی پس از بررسی شرایط، تصمیم فدراسیون والیبال ایران را در این خصوص اعلام خواهد کرد.

در همین راستا، فدراسیون والیبال آسیا طی ایمیلی به صدای رسمی اعلام کرد که به دلیل شروع رسمی برنامه لیگ از 30 مرداد ماه، برنامه مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان و زنان آسیا در سال 2024 پس از المپیک از فروردین به شهریور ماه موکول شد. بازی ها. . مسابقات مقدماتی قهرمانی باشگاه های FIVB 2024 نیز در دسامبر 2024 برگزار می شود و تیم قهرمان قهرمانی باشگاه های آسیا به مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان راه می یابد.

لازم به ذکر است بر اساس قوانین و شرایط جدید میزبانی مسابقات والیبال در آسیا که از سوی دنیای والیبال اعلام شده است، کلیه هزینه های تیم های شرکت کننده و نمایندگان جهان والیبال بر عهده میزبان مسابقات خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=220787

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.