افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
3

اسمارتک نیوز » بررسی لیست فروش زمستانی استقلال

  • کد خبر : 177771
اسمارتک نیوز » بررسی لیست فروش زمستانی استقلال

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، از پایان هفته پانزدهم لیگ برتر و شروع دور جدید تمرینات استقلالی ها، این تیم یک بازیکن جذب کرده و یک بازیکن دیگر را از دست داده است. بازیکنی که به جمع آبی پوشان می پیوندد رافائل سیلوا، مدافع برزیلی فصل گذشته استقلال است که با فسخ قرارداد اوایل […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، از پایان هفته پانزدهم لیگ برتر و شروع دور جدید تمرینات استقلالی ها، این تیم یک بازیکن جذب کرده و یک بازیکن دیگر را از دست داده است. بازیکنی که به جمع آبی پوشان می پیوندد رافائل سیلوا، مدافع برزیلی فصل گذشته استقلال است که با فسخ قرارداد اوایل این فصل، قرارداد جدیدی به مدت 18 ماه با استقلال امضا کرد. سعید مهری نیز برای پیوستن به تیم آپوئل قرارداد خود با استقلال را فسخ کرد.

با فسخ قرارداد سعید مهری فضا برای حضور رافائل سیلوا در لیست باز می شود و سایر بازیکنان روز یکشنبه در تمرین استقلال به کادر فنی معرفی می شوند. از آنجایی که استقلال به جز سیلوا بازیکن جدیدی جذب نکرده است، طبیعی به نظر می رسد که هیچ بازیکنی در لیست فروش قرار نگیرد، زیرا قرار دادن نام هر بازیکنی در لیست مازاد از زمانی که استقلال موفق به جذب بازیکن نشده، باعث کمبود بازیکن در آبی ها خواهد شد. رشته.

اوایل فصل بعد از اینکه باشگاه استقلال نتوانست بازیکنان مورد نظر جواد نکونام را جذب کند، نکونام دستور بازگشت بازیکنان از لیست مازاد خود را صادر کرد. آرمان رمضانی و امید حمیدی فر دو بازیکنی بودند که در ابتدای فصل در لیست مازاد قرار گرفتند اما به گروه دانشجویی نکونام بازگشتند. جالب اینجاست که هر دو بازیکن در چند هفته آخر دور رفت از بازیکنان ثابت و تاثیرگذار استقلال بودند.

جواد نکونام پیش از پایان دور اول گفت که تیمش به پنج بازیکن جدید نیاز دارد و استقلال تاکنون تنها موفق به جذب یک بازیکن شده است. در ادامه جواد نکونام مخالف جدایی سعید مهری بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=177771

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.