افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » بررسی احتمالات ظهور نوجوانان ایرانی

  • کد خبر : 127795
اسمارتک نیوز » بررسی احتمالات ظهور نوجوانان ایرانی

تیم فوتبال نوجوانان ایران با پیروزی مقابل برزیل و شکست مقابل انگلیس باید کالدونیا را شکست دهد و برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی منتظر نتیجه دیگر دیدار گروه باشد.به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال جوانان ایران در دومین دیدار خود در جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی با نتیجه ۲ بر […]

تیم فوتبال نوجوانان ایران با پیروزی مقابل برزیل و شکست مقابل انگلیس باید کالدونیا را شکست دهد و برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی منتظر نتیجه دیگر دیدار گروه باشد.
به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال جوانان ایران در دومین دیدار خود در جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب تیم نوجوانان انگلیس شد. در دیگر دیدار این گروه، تیم جوانان برزیل با نتیجه 9 بر صفر نیوکالدونیا را شکست داد.

با پایان دور دوم مسابقات در گروه C، تیم انگلیس با 6 امتیاز و تفاضل گل +11 صدرنشین است. برزیل با 3 امتیاز و 8+ تفاضل دوم است. تیم جوانان ایران با سه امتیاز و تفاضل گل صفر در رده سوم قرار دارد.

تیم فوتبال جوانان ایران در دیدار پایانی مرحله گروهی به مصاف نیوکالدونیا می رود و تیم های جوانان برزیل و انگلیس نیز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

نحوه صعود تیم ها به مرحله حذفی

در این مسابقات دو تیم اول از شش گروه به مرحله حذفی صعود می کنند و از بین 6 تیم سوم، چهار تیم با بهترین شرایط به مرحله بعد راه پیدا می کنند، بنابراین 16 تیم در مرحله نهایی به مصاف هم می روند. از 16 در مرحله حذفی.

طبق قوانین فیفا، در صورت امتیاز مساوی بین دو تیم، برای تعیین تیم صعود کننده، تیم صعود کننده با تفاضل گل، تعداد گل های زده بیشتر و کارت زرد کمتر مشخص می شود.

به این ترتیب برای صعود تیم های نوجوان ایران به اما در روز آخر و در صورت عدم تمدید، باید در بازی سوم مقابل نیوکالدونیا با اختلاف یک گل مقابل این تیم پیروز شد. بنابراین در صورت تساوی موارد زیر در نظر گرفته می شود:

1- تفاوت بیشتر در گل

2- گل های بیشتری زد

احتمالات روز آخر

ایران برد / انگلیس برد

در این صورت تیم ایران با 6 امتیاز کمتر از انگلیس به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود خواهد کرد.

ایران برد / برزیل برد

در این صورت سه تیم ایران، برزیل و انگلیس 6 امتیازی خواهند شد و تفاضل گل تعیین کننده تیم صعود کننده به مرحله بعد خواهد بود. با احتساب پیروزی پرگل برزیل و انگلیس مقابل نیوکالدونیا، نوجوانان ایرانی نیاز دارند آخرین دیدار خود را با تعداد گل زده به پیروزی برسانند.

ایران برد / برزیل و انگلیس مساوی کردند

در این صورت تیم های جوانان ایران با 6 امتیاز به عنوان تیم دوم، جوانان انگلیس با 7 امتیاز اول و برزیل با 4 امتیاز سوم خواهند شد.

تساوی ایران/ برد انگلیس

در این صورت انگلیس با 9 امتیاز به عنوان تیم اول و تیم های جوانان ایران با 4 امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی خواهند شد.

تساوی ایران/ برد برزیل

در این صورت برزیل با 6 امتیاز صدرنشین خواهد بود و کار نوجوانان ایران و انگلیس با تفاضل گل چهار امتیازی جذب خواهد شد.

تساوی ایران / تساوی انگلیس و برزیل

در این صورت انگلیس با 7 امتیاز پیشتاز است. ایران و برزیل با 4 امتیاز تفاضل گل جذب می شوند.

شکست ایران / برد انگلیس

در صورت شکست تیم جوانان ایران مقابل کالدونیای جدید، ایران به عنوان تیم دوم شانسی برای صعود نخواهد داشت مگر اینکه انگلیس با حدود 10 گل برزیل را شکست دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=127795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.