افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » بازگشت برانکو به پرسپولیس رسما منتفی است

  • کد خبر : 181846
اسمارتک نیوز » بازگشت برانکو به پرسپولیس رسما منتفی است

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس به همراه چلنجر به قطر سفر کرد تا با برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم ملی عمان دیدار کند تا رسما به او پیشنهاد بازگشت به پرسپولیس را بدهد. در دومین مذاکره پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق سرخ ها پاسخ نهایی خود را اعلام کرد و […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس به همراه چلنجر به قطر سفر کرد تا با برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم ملی عمان دیدار کند تا رسما به او پیشنهاد بازگشت به پرسپولیس را بدهد.

در دومین مذاکره پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق سرخ ها پاسخ نهایی خود را اعلام کرد و اعلام کرد با وجود احترامی که برای این باشگاه و هوادارانش قائل است، در شرایطی نیست که به تهران بازگردد.

در این جلسه مدیرعامل پرسپولیس با اعلام اینکه تمام اقدامات لازم برای حضور و فعالیت وی انجام شده است، از پیشنهاد باشگاه و تمایل هواداران پرسپولیس برای حضور مجدد برونکو به عنوان سرمربی پرسپولیس خبر داد. .

رضا درویش با برجسته کردن ویژگی‌های اخلاقی، حرفه‌ای و عملکردی که قبلاً در ایوانکوویچ دیده‌ایم، از او خواست این پیشنهاد را بپذیرد. مدیرعامل پرسپولیس به وی گفت؛ باشگاه پرسپولیس، اعضای تیم و از همه مهمتر هواداران مشتاق استقبال از شما هستند.

برانکو ایوانکوویچ پاسخ داد: همه می دانند که من چقدر پرسپولیس، ایران و مردم ایران را دوست دارم. ایران دومین کشور من است. من عاشق پرسپولیس و هوادارانش هستم. قلبم برایش می تپد متاسفم که در این لحظه از نظر شخصی و خانوادگی شرایط حضور در ایران را ندارم. خاطرات و اتفاقات خوب و باشکوهی از ایران و پرسپولیس دارم، دوستش داشتم و می خواهم دوباره آن را تکرار کنم اما الان شرایط خوبی برای آمدن به ایران ندارم. من هنوز به پیشنهاد عمان و یک تیم معتبر اروپایی پاسخ نداده ام.

وی گفت: در دیدار با آقای دلبری هم گفتم که شرایط حضور در پرسپولیس را ندارم و از شما تشکر می کنم که این روزها موانع را از بین بردید و دوباره به اینجا آمدید و صمیمانه از شما تشکر می کنم. برای نظر و تلاش شما

او ادامه داد؛ از شما (رضا درویش) هم به خاطر این پیشنهاد و نظر مثبتی که دارید و هم به خاطر اقداماتی که در روزهای اخیر انجام داده اید تشکر می کنم. من ایران بودم و فکر نمی کردم با این سرعت حرکت کنی. از اینکه الان شرایط کار در ایران را ندارم متاسفم و از شما می خواهم وقت خود را در پرسپولیس تلف نکنید و مربی خود را انتخاب کنید.

رضا درویش در پایان گفت: هواداران با تمام وجود شما را دوست دارند و فوتبال ایران برای شما احترام زیادی قائل است. در عین حال با سایر گزینه ها نیز مذاکرات را ادامه داده ایم که از این به بعد جدی تر خواهد بود، اما همین جا به شما می گویم که تا چند روز آینده کار را نهایی می کنیم و اگر تصمیم جدیدی بگیرند، تصمیم خواهند گرفت. با شما تماس بگیرید امیدوارم در جام ملت های بعدی با تیم عمان و بعد از آن در هر کجا که ظاهر شوید موفق باشید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=181846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.