افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

اسمارتک نیوز » ایران میزبان مسابقات کبدی ارتش های جهان است

  • کد خبر : 150216
اسمارتک نیوز » ایران میزبان مسابقات کبدی ارتش های جهان است

به گزارش گروه استان های اسمارتک نیوز، دهمین دوره مسابقات تنیس روی میز کارکنان پایور و نیروی پدافند هوایی ارتش امروز با حضور رئیس تربیت بدنی پدافند هوایی، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق برگزار شد. . و فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی که کار خود را به پایان رساند. سرهنگ محمد […]

به گزارش گروه استان های اسمارتک نیوز، دهمین دوره مسابقات تنیس روی میز کارکنان پایور و نیروی پدافند هوایی ارتش امروز با حضور رئیس تربیت بدنی پدافند هوایی، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق برگزار شد. . و فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی که کار خود را به پایان رساند.

سرهنگ محمد صانعی در پایان دهمین دوره مسابقات تنیس روی میز کارکنان نیروی پدافند هوایی کشور که امروز در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: لیگ قهرمانی پینگ پنگ نیروهای پدافند هوایی هر ساله با حضور تمامی یگان های پدافندی برگزار می شود. در سراسر کشور برگزار می شود و نفرات برتر این مسابقات در هر بخش در مسابقات قهرمانی ارتش و نیروهای مسلح شرکت خواهند کرد.

وی افزود: در این مسابقات بیش از 12 تیم با شرکت 70 نفر از کارکنان پایور و پدافند هوایی از سراسر کشور شرکت کردند و به مدت 3 روز به رقابت پرداختند.

مدیرعامل باشگاه پدافند هوایی رعد با اشاره به فعالیت های چشمگیر باشگاه پدافند هوایی ارتش در رشته های مختلف لیگ های کشوری گفت: باشگاه تندر پدافند هوایی ارتش 27 تیم فعال با تیم هایی در رشته های مختلف دارد که از این تعداد 14 رشته. آنها در لیگ برتر هستند و بقیه در لیگ 1 و 2 یا زیر گروه های لیگ کشور تیم هایی دارند که با استفاده از سربازان قهرمان که در رشته های مختلف هستند در مسابقات شرکت می کنند.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را افزایش نشاط، آمادگی جسمانی و ارتقای روحیه خدمتگزاری کارکنان عنوان کرد و اظهار داشت: خدمت به ورزش کشور و ارتقای ورزش نیروهای مسلح از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات است. .

سرهنگ صانعی با بیان اینکه باشگاه پدافند هوایی رعد در تمامی رشته ها قهرمان است، اظهار داشت: امروز در تمامی رشته های ورزشی از جمله جودو عناوین داریم که در 4 سال گذشته عنوان قهرمانی، پینگ پنگ قهرمانی، دونده را کسب کرده است. بالا و مقام سوم و همچنین در رشته وزنه برداری مقام دوم دسته اول را داریم.

وی افزود: باشگاه پدافند هوایی رعد همچنین در رشته های دوچرخه سواری، سه گانه، شنا و واترپلو در دسته اول حضور دارد و در دوران خدمت مقدس سربازی میزبان ورزشکاران قهرمان کشور است.

رئیس تربیت بدنی نیروی پدافند هوایی خاطرنشان کرد: برای اولین بار مسابقات کبدی ارتش جهان به همت نیروی پدافند هوایی اردیبهشت ماه سال آینده در بابلسر برگزار می شود که 6 کشور آمادگی خود را اعلام کرده اند و امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای این مسابقه

حجت الاسلام والمسلمین محمد آدیده رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور با تقدیر از دست اندرکاران دهمین دوره مسابقات تنیس روی میز نیروهای پدافند هوایی ویژه کارکنان پرداختی و از کارگروه، اظهار داشت: 60 ورزشکار از مناطق و یگان های پدافندی منتخب در قالب 11. این تیم در دو بخش دونفره و تیمی به رقابت پرداختند که در پایان تیم کانون فاوایی مقام قهرمانی، تیم فرماندهی و پشتیبانی آماد به مقام نایب قهرمانی و نایب قهرمانی دست یافتند. مناطق شمال شرق و شمال به طور مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را افزایش نشاط، سلامت، وضعیت جسمانی و ارتقای سلامت جسمی و روانی افراد عنوان کرد و افزود: یکی از نیازهای اساسی کشور اشاعه ورزش و سلامت در بین مردم و پرداخت هزینه است. توجه بیشتر به ورزش باعث کاهش بسیاری از مشکلات جسمی، روحی، اجتماعی و اخلاقی در جامعه می شود.

من باید بگویم؛ برترین های این مسابقات برای شرکت در مسابقات کشوری به تیم رعد نیروی پدافند هوایی دعوت می شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=150216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.