افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
3

اسمارتک نیوز » ایران آماده میزبانی اولین دوره مسابقات فوتسال جام شانگهای است

  • کد خبر : 215534
اسمارتک نیوز » ایران آماده میزبانی اولین دوره مسابقات فوتسال جام شانگهای است

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، اولین نشست عملیاتی برنامه عملیاتی توسعه همکاری های ورزشی ایران و روسیه با حضور معاون مسابقات قهرمانی و توسعه ورزش های حرفه ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. . و معاون وزیر ورزش فدراسیون روسیه. سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش و توسعه ورزش های حرفه ای وزارت […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، اولین نشست عملیاتی برنامه عملیاتی توسعه همکاری های ورزشی ایران و روسیه با حضور معاون مسابقات قهرمانی و توسعه ورزش های حرفه ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. . و معاون وزیر ورزش فدراسیون روسیه.

سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش و توسعه ورزش های حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در اولین جلسه در راستای تشکیل کمیته کاری مشترک با هدف اجرای مفاد برنامه اقدام توسعه همکاری های ورزشی ایران و روسیه که با حضور الکسی موروزوف معاون وزیر ورزش فدراسیون روسیه برگزار شد، خرسندی با ابراز خرسندی از همکاری های مشترک ایران و روسیه گفت: تعاملات دو کشور در زمینه های مختلف وجود دارد. از جمله ورزش برای منطقه مفید است و تفاهم نامه ورزشی بین دو کشور با توجه به جایگاه والای ورزش در ایران و روسیه منعقد شد و موضع ما گسترش همکاری ها و بهره برداری از آن است که امکان گسترش این امر وجود دارد. همکاری و ادامه قرارداد برادری بین باشگاه های ورزشی دو کشور.

اسبقیان با اشاره به حمایت کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان از توسعه همکاری های ورزشی دو کشور ایران و روسیه گفت: برگزاری اولین دوره مسابقات بین المللی فوتسال تحت عنوان جام سازمانی شانگهای. همکاری کشورهای عضو این سازمان در ایران و حمایت متقابل از اعضای یکدیگر برای عضویت در فدراسیون های بین المللی در انتخابات از جمله تاکیدات وزیر ورزش و جوانان است که در نظر داریم آن را مطرح کنیم. در چارچوب توسعه همکاری های ورزشی ایران و روسیه.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: برگزاری اردوهای مشترک، شرکت در مسابقات دوستانه و مسابقات بین المللی دو کشور در رده های سنی مختلف و همچنین برنامه های تمرینی در قالب مهارت آموزی. ایران و روسیه از دیگر اقدامات همکاری مشترک تلقی می شوند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود، بزرگان و اسطوره های ورزشی دو کشور از جمله یاد و خاطره غلامرضا تختی را برجسته کرد و اظهار داشت: کشتی یکی از رشته هایی است که دو کشور همواره رقابت تنگاتنگی در آن در رویدادهای مختلف داشته اند و اسطوره های کشتی در ایران و روسیه، هر دو کشور محترم است. همکاری های ورزشی مشترک ایران و روسیه در زمینه های مختلف آغاز شده است و بر اساس این تفاهم نامه بر آنیم تا این همکاری ها را در قالب رشته های مختلف ورزشی افزایش دهیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای به المپیستی پرداخت و با بیان اینکه المپیک دین شجاعت، تنفر از ترس، عشق به وطن، سخاوت، روحیه دلاوری و جوانمردی است، تصریح کرد: ورزش آرامش، نشاط را به ارمغان می آورد. و دوستی بین ملت ها و دوستی ایران و روسیه عمیق و تاریخی است و باید در قالب قراردادهای ورزشی حفظ و ادامه یابد.

سید محمد شروین اسبقیان نیز ممنوعیت ورزش روسیه در بازی های المپیک را محکوم کرد و اظهار داشت: ما شاهد یک تصمیم مضاعف هستیم: روسیه به دلیل جنگ از بازی های المپیک کنار گذاشته شده است، در حالی که شاهد نسل کشی و وحشیگری رژیم غاصب اسرائیل در بازی های المپیک هستیم. نوار غزه و سرزمین های اشغالی؛ هیچ اتفاقی برای اسرائیل نمی افتد، یعنی تصمیمی ناعادلانه و غیرمنطقی گرفته شده است.

امیدواریم جهان به این موضوع فکر کند و به این فاجعه واکنش نشان دهد تا این حملات وحشیانه پایان یابد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=215534

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.