افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

اسمارتک نیوز » انتقاد عضو شورا از محدودیت مسیر بیمارستان فیروزآبادی

  • کد خبر : 161057
اسمارتک نیوز » انتقاد عضو شورا از محدودیت مسیر بیمارستان فیروزآبادی

به گزارش گروه اجتماعی اسمارتک نیوز، احمد صادقی در دویست و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه راه دسترسی شهروندان به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و مرکز درمانی فیروزآبادی با مشکل مواجه شده است، اظهار داشت: راه دسترسی شهروندان به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و مرکز درمانی فیروزآبادی با مشکل مواجه شده […]

به گزارش گروه اجتماعی اسمارتک نیوز، احمد صادقی در دویست و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه راه دسترسی شهروندان به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و مرکز درمانی فیروزآبادی با مشکل مواجه شده است، اظهار داشت: راه دسترسی شهروندان به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و مرکز درمانی فیروزآبادی با مشکل مواجه شده است. حمل و نقل عمومی در این منطقه به دلیل تخریب به ایستگاه های تاکسی و اتوبوس آسیب وارد شد که این امر موجب تلفات مالی و وقت شهروندان شده است.

وی ادامه داد: بسته شدن جاده 24 متری شهید بیات سرعت خودروهای آتش نشانی و اورژانس را محدود کرده است ضمن اینکه نیاز به حرکت سریع خودروهای اورژانس برای انتقال بیماران به بیمارستان فیروزآبادی و تردد خودروهای آتش نشانی در این منطقه ضروری است.

صادقی تاکید کرد: فضای زندگی ایجاد شده در این منطقه باعث تمرکز دستفروشان، کارگران روزمزد و معتادان خیابانی شده است. امیدواریم این نکات مورد توجه قرار گیرد. با وجود نظارت سازمان زیباسازی و منطقه 20 هنوز هیچ اتفاقی در خصوص مسیر حضرت عبدالعظیم علیه السلام نیفتاده است.

انتقاد شورای شهر تهران از پیشرفت فیزیکی پروژه مجموعه ورزشی قیطریه

میشم مظفر در دویست و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران نیز در یادداشتی گفت: مجموعه ورزشی قیطریه در ضلع غربی بلوار کاوه با وجود موافقان و مخالفان تصویب شد. اما پس از گذشت هشت ماه این پروژه همچنان دو درصد پیشرفت فیزیکی دارد و وضعیت آن قرمز است.

وی ادامه داد: پروژه باغ فردوس نیز هفت درصد پیشرفت داشته است. پروژه دیگری که سقف پایانه تاکسیرانی لاله در بزرگراه ارتش است که در محله سوهنک قرار دارد و چهار درصد پیشرفت فیزیکی دارد نیز قرمز است.

مظفر تاکید کرد: امیدواریم بودجه اختصاص یافته به این پروژه ها هر چه سریعتر اجرایی شود و گزارش ها به شورا ارائه شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=161057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.