افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
4

اسمارتک نیوز » انتقاد شدید نکونام از TV/VAR لازمه فوتبال ماست

  • کد خبر : 153112
اسمارتک نیوز » انتقاد شدید نکونام از TV/VAR لازمه فوتبال ماست

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، جواد نکونام در نشست خبری پس از دربی صد و دوم پایتخت که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید، اظهار داشت: امروز تولد ناصرخان حجازی یکی از اسطوره های کشور است. فوتبال و خدا رحمتش کند. ما ناراحتیم که آنها در بین ما نیستند. و افزود: این […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، جواد نکونام در نشست خبری پس از دربی صد و دوم پایتخت که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید، اظهار داشت: امروز تولد ناصرخان حجازی یکی از اسطوره های کشور است. فوتبال و خدا رحمتش کند. ما ناراحتیم که آنها در بین ما نیستند.

و افزود: این آخرین مصاحبه مطبوعاتی است که در صورت وجود دوربین در مورد آن صحبت خواهم کرد. ساخته شده است. بنشینید و با کارشناسان شیتیل بیگیری که همه آنها را می شناسند صحبت کنید. مدیران یک قرن و دو ساله که به باشگاه بزرگ استقلال بی احترامی می کنند در این باره صحبت می کنند. از این به بعد در صورت وجود دوربین تلویزیونی صحبت نمی کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: این موضوع نباید بی احترامی به اصحاب رسانه باشد چرا که عدم احترامی که به باشگاه بزرگ استقلال شده ما را به چنین تصمیمی واداشته است.

نکونام درباره این دیدار گفت: 15 تا 20 دقیقه بازی را به دلیل موقعیت های اشتباهی که داشتیم باختیم اما اگر موقعیت ایجاد می کردیم می توانستیم در نیمه اول به گل برسیم. در نیمه دوم کنترل کامل بازی را در اختیار داشتیم، آنالیز خوبی انجام دادیم و توانستیم پرسپولیس را کاملا تحت تاثیر قرار دهیم، اما متاسفانه با یک اشتباه و یک لحظه غفلت به گل رسیدیم. ما بودیم و به او گفتم در رختکن به او گفتم که این اشتباه من به عنوان مربی بود. در نیمه دوم خیلی خوب و محترمانه بازی کردیم. قبل از گلزنی می توانستیم گل بزنیم اما با فشاری که داشتیم می توانستیم گل بزنیم و بازی را ببریم، متاسفانه در یک لحظه بی دقتی گل خوردیم و بعد از گل به بازی برگشتیم.

وی افزود: 100 درصد پنالتی اول پنالتی بود که داور آن را نگرفت و در محوطه دست ما را گرفتند و اگر امروز VAR نبود تیم رقیب دوباره 3 امتیاز می گرفت و ما می گفتیم ما برنده شد. اگر VAR نبود، ببینید چه اتفاقی می افتاد و با VAR سه صحنه مشکوک پنالتی بود، دو مورد پنالتی که یکی از آنها پنالتی بود و اگر این امکان وجود نداشت، تحریم نمی شدیم و ما هواداران باید عصبانی می شدند و هواداران حریف خوشحال به خانه می رفتند. باید به مسئولان بگویم VAR برای فوتبال ما لازم است.

مربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه همه چیز به ضرر استقلال است و من فقط درباره این بازی صحبت نمی کنم، خاطرنشان کرد: امسال همه شاهد بودند که چقدر در بحث بازیکن و سقف قرارداد جنگیدیم. . ببینید چه اتفاقی افتاده و به ما فشار می آورند که از استقلال امتیاز بگیریم. آقا امتیاز رو کم کن ما امسال همه چیز داده ایم و این جمع شده و مشکلی نیست. واقعیت این است که ما چنین کاری نکرده ایم و اگر چنین اتفاقی می افتاد باید حداقل پنج امتیاز از سایر تیم ها کم می کردیم. خنده دار است اگر در مورد چهار تیم دیگر صحبت کنیم و بگوییم که او سقف قرارداد را رعایت کرده است و نمی خواهیم به شعور یکدیگر بی احترامی کنیم.

نکونام افزود: تلویزیون به معضل بزرگی برای باشگاه استقلال تبدیل شده است. همه نمی توانند درباره باشگاه بزرگ استقلال صحبت کنند. بگذارید صحبت کنند و آواز بخوانند و من موافقم. در عمرم برای کسی نخوانده ام و به هواداران پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی بی احترامی نکرده ام. خوشحالم و در فوتبال 90 دقیقه دعوا می شود اما به آنها بی احترامی نمی کنم چون آنها هم هوادار هستند و ناراحت می شوند، هرکسی می تواند هر چه می خواهد بگوید.

وی با اشاره به اینکه به بازیکنانم گفته ام تا زمانی که صداوسیما رسما عذرخواهی نکند هیچکس حق حرف زدن ندارد، گفت: امروز به بازیکنانم اجازه ندادم در برنامه ای بروند و هرچه می خواهند در مورد ما بگویند و باید رودررو شوند. برخی از مشکلات پا. ما 10 مبارزه داریم و با این پرونده 11 مبارزه داریم.

با بیان اینکه پس از گلزنی با توجه به تغییر سیستمی که انجام دادیم، تیم هجومی را در زمین قرار دادیم و تاکتیک را تغییر دادیم و در پایان بازی در دقایق پایانی کل بازی با طناب کشی به پایان رسید. جنگ و بازی مستقیم دو تیم تاکید کرد: تیم ما باید بازی امروز را می برد. از نظر تاکتیکی در نیمه دوم فوتبال خیلی بهتری بازی کردیم و خیلی بهتر و بیشتر از پرسپولیس کار کردیم اما به دلیل یک لحظه بی دقتی و گلی که خوردیم کار سخت شد. از بازیکنان تیمم تشکر می کنم، آنها خیلی خوب بازی کردند. از هواداران استقلال هم تشکر می کنم که ما را تشویق کردند و امیدوارم بتوانیم با بازی بهتر و نمایش بهتر در آینده آنها را خوشحال کنیم.

وی در خصوص خوشحالی بعد از گلش به نیمکت پرسپولیس گفت: خوشحالی طبیعی بود و این طور نبود. گلی که زدیم از آن طرف بود. پرسپولیس هم با گلزنی ما را خوشحال کرد. خوشبختی حق طبیعی ماست و من هر طور که بخواهم خوشحالم. من بی احترامی نمی کنم، اما آنطور که می خواهم خوشحالم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره فریادهایی که به بلانکو، مهاجم تیمش کرد، گفت: رفتم با او صحبت کنم چون کارهای تاکتیکی را که باید برای جو ورزشگاه انجام می داد فراموش کرده بود. رفتم به او تذکر دادم و اگر می خواست وسط این شلوغی آرام صحبت کند، صدا به گوش نمی رسید و باید بلند حرف می زدم تا بفهمد. اگر دقت و تمرکز کافی داشتیم به لطف موقعیت های بهتری که داشتیم پیروز میدان بودیم.

نکونام درباره صحبتش با حسین حسینی هنگام اعلام پنالتی گفت: بله، به او گفتم بخوابم چون می خواستم تاکتیکمان را عوض کنیم چون 5 مهاجم در زمین داشتیم.

وی در خصوص عملکرد بازیکنانش توضیح داد: ما تیمی کار می کنیم و به فکر افراد نیستیم. در 20 دقیقه موقعیت ما به مشکل خورد و پرسپولیس در آن دقایق بازی را کنترل کرد. برنامه ما بر اساس دو مهاجم و سه هافبکمان نبود، برنامه ما تیمی بود و در نیمه دوم بعد از صحبت، شکل تیم استقلال عوض شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال می پرسد آیا استقلال روحیه نباختن دارد؟ گفت: باورمان نمی شد گل خورده ایم. ما خیلی خوب بازی کردیم و بچه هایمان زحمت کشیدند و موقعیت هایی داشتیم اما بی دقتی کردیم. من به اتفاقات بازی واکنش نشان می دهم. یک بار دیگر با احترام به همه کارشناسان و آقای فنادی فر می گویم چند نفر از کارشناسان شیتیل بیگیری هستند که هر طور که می خواهند تجربه خود را ارائه می دهند و نظر من این است که پنالتی اول هم پنالتی بود. ما هم اعتراض خود را در قالب واکنش نشان می دهیم. کارشناس که با بغض و بغض از تیم من صحبت می کند و به مجریان برنامه پیامک می دهد و از آنها می خواهد این پنالتی را اینطور به استقلال بدهند و برای من فرستادند، ما می گوییم و بقیه اش تمام می شود و چیزی تغییر نمی کند. .

نکونام با اشاره به اینکه تیم من جنگیدن را یاد گرفته است، گفت: از اول فصل که استقلال را گرفتیم جنگیدیم. من و بازیکنانم جنگیدیم و سخت کار کردیم تا به اینجا برسیم. به این موضوع نگاه نکنید که ما الان در بالای جدول هستیم. امروز دیدید که دفاع وسط نداشتیم. بازیکنی برای تعویض نداشت. پیمان بابایی پس از مصدومیت و زیبر نیک نفس بازی کردند. شرایط تجهیزات من را ببینید. امسال هیچ تیمی به اندازه استقلال و هیچ مربی به اندازه من ضرر نکرده است. این بازیکنان با توجه به شرایط سختی که امسال داشتیم واقعا باید طلا بگیرند. استقلال همیشه باید با در نظر گرفتن هوادارانی که دارد سخت کار کند و هر اتفاقی هم بیفتد بقیه اش دست خداست.

وی با بیان اینکه راحت ترین کار این است که آزادانه بازی کنیم و دوباره بازی کنیم و ببازیم، گفت: با برنامه بازی کردیم. در جایگیری یکی دو نفر در تیم اشتباهاتی وجود داشت که اصلاح شد.

وی در خصوص خرید بازیکنان در نیم فصل لیگ برتر گفت: در مورد خریدهای نیم فصل باید بگویم بهترین بازیکنان را در حال حاضر داریم تا ببینیم در میانه فصل چه اتفاقی می افتد. -فصل ما به یک بازیکن خوب زیر 23 سال و یک بازیکن خوب بزرگسال نیاز داریم تا بتوانیم بازیکنان بیشتری داشته باشیم تا در نیم فصل به تیم کمک کنند، حداقل در تغییر تاکتیک و سبک بازی.

سرمربی استقلال درباره تیم فوتبال سپاهان و نزدیکی این تیم به استقلال در بالای جدول گفت: من خیلی باهوش هستم، می توانم در تیم خودم کار کنم و هیچ انتظاری از سپاهان با آن تیم نیست.

نکونام در خصوص استفاده از بازیکنان دربی گفت: من با این بچه ها زندگی می کنم و در هر بازی از بهترین بازیکنان استفاده می کنم. مطمئن باشید به عنوان یک مربی به دنبال بهترین بازیکن هستم و بهترین نتیجه را می گیرم. هر بازیکنی که در تمرین بهتر باشد بازی می کند.

وی درباره تاثیر VAR در این دیدار نیز گفت: تاثیر داشت و اگر نبود سه امتیاز دیگر از دست می رفت. پنالتی اول را خود داور نگرفت و پنالتی بعدی را کمک داور ویدیویی زد و می توانست کمک کند. کمک داور ویدیویی برای بالا بردن کیفیت هر مسابقه است و VAR بهترین برای فوتبال ایران است و به جای محدودیت قرارداد و مسائلی از این دست بهتر است روی کمک داور ویدیویی کار شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=153112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.