افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » انتخاب اول پرسپولیس به عنوان سرمربی این تیم کیست؟

  • کد خبر : 182081
اسمارتک نیوز » انتخاب اول پرسپولیس به عنوان سرمربی این تیم کیست؟

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، خاویر پریرا، مربی سرشناس اسپانیایی به عنوان گزینه اول پرسپولیس برای هدایت سرخ پوشان انتخاب شده است. در حالی که رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس اواخر هفته گذشته گفته بود سرمربی جدید خود را معرفی می کند، کاملا مشخص شد که ماجرای انتخاب جانشین یحیی گل محمدی بسیار پیچیده تر […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، خاویر پریرا، مربی سرشناس اسپانیایی به عنوان گزینه اول پرسپولیس برای هدایت سرخ پوشان انتخاب شده است.

در حالی که رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس اواخر هفته گذشته گفته بود سرمربی جدید خود را معرفی می کند، کاملا مشخص شد که ماجرای انتخاب جانشین یحیی گل محمدی بسیار پیچیده تر از این ها خواهد بود.

پس از فسخ قرارداد یحیی گل محمدی، پرسپولیسی ها اعلام کرده بودند که برانکو ایوانکوویچ گزینه اول و اصلی برای مدیریت پرسپولیس است اما با توجه به حضور برانکو در جام ملت های آسیا مشخص بود که جلب رضایت او بسیار سخت است. اگرچه او حسن نیت خود را نشان داد، جریمه به تعویق افتاد. مالیات هم پرداخت شد اما برانکو برای دومین بار پیشنهاد مدیران باشگاه را رد کرد.

پرسپولیسی ها پس از اعلام انصراف برانکو اعلام کردند در مرحله دوم برنامه انتخاب سرمربی 10 کاندیدای با تجربه را در نظر دارند و روند انتخاب سرمربی خارجی را پیش می برند.

حالا پیگیری های خبرنگاران ما نشان می دهد خاویر پریرا مربی سرشناس اسپانیایی که در روزهای اخیر نامش در پرسپولیس به گوش می رسید به گزینه اول نیمکت سرخ ها تبدیل شده است.

این مربی 57 ساله اسپانیایی فصل گذشته سرمربی تیم بندر چین شانگهای بود و توانست با این تیم عنوان قهرمانی سوپرلیگ چین را از آن خود کند.

پریرا در زمینه فنی و نیمکت نشینی تیم های بزرگی مانند لوانته، فولام، واتفورد، وایادولید، آلاوز و … نیز سابقه خوبی دارد. به عنوان مربی و دستیار حال باید دید مذاکرات پرسپولیس با خاویر پریرا که حالا به گزینه اول او تبدیل شده، تا کجا پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=182081

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.