افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » الهه منصوریان سرمربی تیم ملی ووشوی بانوان شد

  • کد خبر : 209055
اسمارتک نیوز » الهه منصوریان سرمربی تیم ملی ووشوی بانوان شد

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، فدراسیون ووشو گزارش داده است که مسئولان این رشته با الهه منصوریان توافقات لازم را انجام داده اند و این چهره آشنا به زودی رسما سرمربی تیم ملی ووشوی بانوان ایران خواهد شد. منصوریان که افتخارات متعددی در کارنامه خود دارد، همانند دوره های قبلی این رویداد بزرگ قاره […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، فدراسیون ووشو گزارش داده است که مسئولان این رشته با الهه منصوریان توافقات لازم را انجام داده اند و این چهره آشنا به زودی رسما سرمربی تیم ملی ووشوی بانوان ایران خواهد شد.

منصوریان که افتخارات متعددی در کارنامه خود دارد، همانند دوره های قبلی این رویداد بزرگ قاره ای، پشت سد چین ماند و در بازی های آسیایی هانگجو به مدال نقره دست یافت. منصوریان با این صحبت ها در سه دوره حضور در بازی های آسیایی با 2 نقره و یک برنز به کار خود پایان داد و در هر سه راند مغلوب چینی ها شد. او سه طلا، یک نقره و یک برنز در جهان دارد.

چندی پیش در پایان مسابقات دسته اول ووشوی بانوان با قهرمانی سپاهان (تیمی که منصوریان در آن حضور داشت) رسما از مسابقات جهانی خداحافظی کرد. پس از این خداحافظی، منصوریان نیز از پیشنهاد مدیریت فدراسیون به او در عرصه مربیگری خبر داد.

این چهره آشنا سال گذشته هدایت تیم جوانان ایران را برعهده داشت و حالا اطلاعاتی که خبرنگاران ایرنا به دست آورده اند نشان می دهد او با مسئولان فدراسیون توافقات لازم را انجام داده و اگر اتفاق جدیدی رخ ندهد به زودی رسما سرمربی تیم ملی بانوان خواهد شد. تیم در رده سنی بزرگسالان

از سوی دیگر راضیه طهماسبی که سال ها مدیریت تیم بانوان ایران را برعهده داشت و با سرمربیگری اش افتخارات زیادی کسب کرده بود، به حضور خود در تیم بزرگسالان پایان داده است اما شنیده ها حاکی از آن است که فدراسیون در حال بررسی استفاده از این تیم است. توانایی این مربی در جای دیگر. راضیه طهماسبی نیز احتمالا سرمربی تیم جوانان بانوان خواهد شد و در غیر این صورت مدیران فدراسیون ووشو جای دیگری را برای او در نظر خواهند گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=209055

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.