افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » اقدام 2 بازیکن خارجی پرسپولیس علیه باشگاه!

  • کد خبر : 150059
اسمارتک نیوز » اقدام 2 بازیکن خارجی پرسپولیس علیه باشگاه!

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس طی چند ماه گذشته درباره مشکلات مالی تیمشان صحبت کرده اند و به نظر می رسد علیرغم وعده های مدیران باشگاه هنوز خبری از پرداخت آن نیست. به بازیکنان و مربیان این تیم. البته گفته می شود قبل از شروع دربی پایتخت، مدیران باشگاه […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس طی چند ماه گذشته درباره مشکلات مالی تیمشان صحبت کرده اند و به نظر می رسد علیرغم وعده های مدیران باشگاه هنوز خبری از پرداخت آن نیست. به بازیکنان و مربیان این تیم. البته گفته می شود قبل از شروع دربی پایتخت، مدیران باشگاه پرسپولیس بخشی از قرارداد اعضای تیم خود را پرداخت می کنند، اما در فاصله 3 روز تا دربی هیچ مبلغی پرداخت نشده است. ساخته شده.

اسمار ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس به همراه گیورگی گلسیانی مدافع گرجستانی سرخ پوشان و وحدت حنانوف مدافع تاجیکستانی پرسپولیس 3 نفر خارجی این باشگاه هستند که در گذشته به مشکلات مالی باشگاه خود اعتراض داشتند. روزها. گلسیانی اولین بازیکنی بود که برای عدم دریافت مطالباتش به مدیران باشگاه اخطار (اخطار) ارسال کرد و پس از آن حنانف و ویرا نیز تصمیم به ارسال اخطار (اخطار) گرفتند و حالا مدیران باشگاه پرسپولیس با چالش بزرگی روبرو هستند.

4 روز سرنوشت ساز در انتظار گلسیانی و پرسپولیس

گئورگی گلسیانی به مسئولان پرسپولیس تا پایان هفته مهلت داده تا مطالبات خود را دریافت کنند و گفته می شود با توجه به اخطار ارسالی، در صورتی که مسئولان پرسپولیس نتوانند قبل از پایان هفته مطالبات مدافع گرجستانی را پرداخت کنند، گلسیانی می تواند یک طرفه قرارداد شما را فسخ کند. . مدافع گرجستانی در پیامی اینستاگرامی ارسال اطلاعیه ای مبنی بر اینکه تا 4 روز آینده در پرسپولیس چه خواهد شد و مطالبات گلسیانی پرداخت خواهد شد یا خیر را تایید کرد.

هانانوف و ویرا هم خواسته های خود را می خواهند!

وحدت حنان اف مدافع تاجیکستانی که در ابتدای فصل گمانه زنی های زیادی مبنی بر جدایی اش از پرسپولیس داشت، پس از تداوم حضورش در این باشگاه خبری از این باشگاه دریافت نکرده است و همین موضوع باعث اخراج او از 2 روز پیش شد. مدیران باشگاه ارسال می کنند. با این حال، مدیران باشگاه پرسپولیس برای جلوگیری از اخراج یک طرفه حنانوف تنها 8 روز دیگر فرصت دارند تا مطالبات خود را پرداخت کنند. همچنین در آستانه دربی پایتخت، روز گذشته اسمار ویرا سرمربی پرسپولیس اطلاعیه (اخطار) خود را ارسال کرد و گفته می شود مدیران باشگاه پرسپولیس در حال رایزنی با اسپانسر خود برای تامین مطالبات 3 خارجی هستند. اعضای تیم خود با دریافت مبلغی حدود 30 میلیارد تومان برای پرداخت و جلوگیری از فسخ قرارداد و همچنین پرداخت درصدی از قرارداد سایر بازیکنان تیم در آستانه دربی، اقدامی انجام دادند. اقدامی که روحیه آنها را بالا برد.

هواداران پرسپولیس قدردان صبر کادرفنی و بازیکنان هستند!

باشگاه پرسپولیس در بیانیه ای پس از جنجال ارسال اخطاریه به 3 عضو خارجی این تیم توضیح داد: بازیکنان و مربیان خارجی و در مجموع اعضای تیم حداکثر خویشتن داری را در مقابل مشکلات مالی باشگاه از خود نشان دادند. و A علیرغم این شرایط، ارزشمند است که آنها همیشه تمام تلاش و توان خود را در تمرینات و مسابقات به کار گرفته اند و هر تصوری غیر از این غیر منصفانه و خودخواهانه است. اعضا به ویژه مربیان و بازیکنان خارجی تیم، اما در تلاش هستیم تا در روزهای آینده بخشی از مشکلات را حل کنیم.

بازیکنان پرسپولیس در ادامه اطلاعیه خود توضیح دادند: باشگاه به دنبال اعتبار مالی است تا بتواند در اسرع وقت به این عزیزان پرداخت کند و بخشی از تعهدات خود را انجام دهد و بابت این تاخیر در پرداخت ها نیز عذرخواهی می کنیم. خانواده های مربیان و بازیکنان تیم به دلیل مشکلات مالی که می گذرانند، در پایان برای یادآوری اینکه ممکن است در مسائل فوتبالی دقیق نباشند، قهرمانی ها و موفقیت های دنیا منجر به گشایش های مالی و افزایش درآمد می شود. اما اتفاقی که برای پرسپولیس افتاد این بود که بعد از قهرمانی سه‌گانه در فصل گذشته، نه تنها به خاطر این عناوین، پرسپولیس و هوادارانش پاداش و تشویقی نگرفتند، بلکه راه‌های درآمدزایی بسیاری برای این باشگاه و هوادارانش بسته شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=150059

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.