افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

اسمارتک نیوز » اعلام زمان ثبت نام در انتخابات فدراسیون شطرنج

  • کد خبر : 227537
اسمارتک نیوز » اعلام زمان ثبت نام در انتخابات فدراسیون شطرنج

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، شادی پردر رئیس فدراسیون شطرنج امروز (یکشنبه) در نشست خبری با قدردانی از وزیر ورزش و جوانان گفت: اعتماد وزیر ورزش به من به عنوان یکی از اعضای خانواده. از “شطرنج پاداش است و من سعی می کنم بهترین کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهم.” می توانم […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، شادی پردر رئیس فدراسیون شطرنج امروز (یکشنبه) در نشست خبری با قدردانی از وزیر ورزش و جوانان گفت: اعتماد وزیر ورزش به من به عنوان یکی از اعضای خانواده. از “شطرنج پاداش است و من سعی می کنم بهترین کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهم.” می توانم زمینه را برای برگزاری انتخابات فراهم کنم. برای تقویت تیم های ملی هم اقدامات زیادی انجام دادم. همچنین چندین دوره مسابقات کشوری در استان های مختلف برگزار می کنیم.

وی افزود: وقتی به فدراسیون رسیدم منشی نداشتم و دستورات فدراسیون تکمیل هیئت ها، کمیسیون ورزشکاران و مربیان بود و برخی نواقص باعث لغو ثبت نام شد. انتخابات کمیسیون ها آغاز شد و از 15 فروردین نیز ثبت نام کاندیدای ریاست فدراسیون آغاز می شود.

رئیس فدراسیون شطرنج همچنین گفت: وقتی به فدراسیون برگشتم 15 استان رئیس نداشتند اما توانستم در چند استان انتخابات برگزار کنم. ضمناً محل اسکان ورزشکاران را مناسب سازی کرده ایم تا اردو به بهترین شکل اجرا شود.

وی درباره بدهی فدراسیون نیز گفت: زمانی که فدراسیون را تحویل گرفتم حساب فدراسیون به دلیل مالیات بسته شد. بدهی دلاری فدراسیون کاهش یافته است، اما بدهی بابت پرداخت حق عضویت وجود دارد، اما تعاملاتی دارم که فدراسیون جهانی خیلی به آن فشار نمی آورد. بودجه مسابقات شطرنج کم است. در جلسات اولیه کمیته ملی المپیک بودم و قرار بود تیم بانوان به هانگژو اعزام شود اما صلاحیت غیر فنی باعث شد بانوان از سفر به چین محروم شوند. رقمی هم برای حقوق ملی پوشان در نظر گرفتیم تا بعد از 20 سال مشکلشان حل شود.

پریدار در خصوص تمایل خود برای ثبت نام در انتخابات گفت: من تابع دستور وزیر ورزش و جوانان هستم و قطعا در انتخابات شرکت نمی کنم.

رئیس فدراسیون با بیان اینکه مربی خارجی برای شطرنج ایران یک ضرورت است گفت: مشکل مالی استخدام مربی خارجی را حل کرده ایم و زمانی که مربیان با دانش جهانی به ما چراغ سبز بدهند قطعا اقداماتی انجام خواهیم داد. لازم است. عمل. ستاره های شطرنج ایران به سطحی رسیده اند که همه مربیان نمی توانند با آنها کار کنند. ما فقط به خارجی بودن اهمیت نمی دهیم، بلکه باید مربی توانمند و با دانش روز استخدام کنیم. استخدام مربی طولانی مدت نیست، بلکه اردوهای کوتاه مدت چند هفته ای است.

عصبانیت پریدر منفجر شد

شادی پردر در پایان نشست خبری درباره مهاجرت نخبگان این حوزه صحبت کرد که بر صورتجلسه نشست تاثیر گذاشت.

پراید در خصوص ویژگی های مدیریت این رشته افزود: تا مدیر دلسوز نباشد نمی توان انتظار تغییرات داشت. مدیریت شطرنج یک نفر نیست، یک تیم است که باید بهترین تصمیم را برای شطرنج بگیرد. دلسوزی و فنی بودن مهمترین ویژگی یک رئیس قدرتمند فدراسیون شطرنج است.

ورود کرامنیک به ایران منتفی نیست

علی شفیعی مدیر تیم های ملی شطرنج نیز در خصوص جذب مربی خارجی گفت: با هفت مربی برتر دنیا صحبت کردیم که نام ولادمیر کرامنیک قبلا مطرح شده بود اما فعلا مطرح نیست. به دلیل مشغله زیاد است، اما من با او صحبت کردم تا بدانم آیا می تواند از اردیبهشت برای آمدن به ایران کار کند یا خیر.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=227537

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.