افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » اعتراض استقلالی ها به اشتباهات داوری

  • کد خبر : 223229
اسمارتک نیوز » اعتراض استقلالی ها به اشتباهات داوری

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، باشگاه استقلال در اطلاعیه ای اعلام کرد که شاگردان جواد نکونام با شکست 2 بر صفر مقابل مس رفسنجان از دور حذفی جام حذفی حذف شدند. بیانیه زیر آماده است: بدون توجه به پنالتی استقلال که به دلیل ورود زودهنگام بازیکن مس رفسنجان به محوطه جریمه قبل از برخورد […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، باشگاه استقلال در اطلاعیه ای اعلام کرد که شاگردان جواد نکونام با شکست 2 بر صفر مقابل مس رفسنجان از دور حذفی جام حذفی حذف شدند.

بیانیه زیر آماده است:

بدون توجه به پنالتی استقلال که به دلیل ورود زودهنگام بازیکن مس رفسنجان به محوطه جریمه قبل از برخورد پنالتی استقلال به توپ، باید دوباره گرفته می شد، گل دوم مس رفسنجان از روی موقعیت آفساید به ثمر رسید.بازی 100% و گل سالم استقلال در دقایق پایانی نیز به اشتباه مردود شد، بنابراین این سه اتفاق جای برنده و بازنده را تغییر داد. حذف استقلال از جام حذفی، نتیجه خطای داور و کمک داور، ما را به قضاوت دربی شک می کند.

از فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و کمیته داوران تقاضا داریم با توجه به اهمیت بازی های لیگ دسته اول به ویژه دربی ارغوان دقت بیشتری داشته باشند و داوران را زیر نظر داشته باشند تا حق استقلال و تفاهم هواداران را رعایت کنند. تیم آبی دیگر نقض نمی شود. به خصوص در نیم فصل اول همه به وضوح دیدند که اگر فناوری واقعیت مجازی نبود، باز هم حق استقلال در روز روشن خورده می شد.

باشگاه استقلال همچنین به کارگران جامعه داوری یادآوری می کند که خطاهای عمدی یا غیرعمد می تواند به راحتی یک جام را از استقلال بگیرد و انتظار نظارت بیشتر از سوی داوران منطقی است تا هواداران استقلال احساس نکنند شکست تیم محبوبشان عمدی بوده است. کار است و موانع عمدی در مسیر استقلال موفق قرار می گیرد.

باشگاه استقلال بر خلاف رویه باشگاه هایی که با حمله و حمله به داوران سعی در کسب امتیاز دارند، همواره از اعمال فشار بر داوران پرهیز کرده است و منصفانه نیست که این هدایت اخلاقی و رعایت اصول عادلانه منجر به باخت شود. این باشگاه و ناخواسته بقیه باشگاه ها نیز که برای احقاق حقوق خود به روش فشار بر داوران متوسل می شوند.
شهرورد پایتخت از ساعت 20 روز چهارشنبه 2 اسفندماه در روز بیستم لیگ برتر باشگاه های ایران برگزار می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=223229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.