افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » استقلال چگونه می تواند به دور بعدی جام حذفی صعود کند؟

  • کد خبر : 221037
اسمارتک نیوز » استقلال چگونه می تواند به دور بعدی جام حذفی صعود کند؟

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، محسن گروسی بازیکن سابق استقلال در گفتگو با خبرروزی درباره شرایط این روزهای استقلال پس از پیروزی مقابل سپاهان اصفهان در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر گفت: قبل از بازی گفته شده بود که استقلال سخت است، جلوتر است و هر تیمی که بلد باشد از موقعیت هایش بهتر […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، محسن گروسی بازیکن سابق استقلال در گفتگو با خبرروزی درباره شرایط این روزهای استقلال پس از پیروزی مقابل سپاهان اصفهان در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر گفت: قبل از بازی گفته شده بود که استقلال سخت است، جلوتر است و هر تیمی که بلد باشد از موقعیت هایش بهتر استفاده کند، می تواند پیروز میدان باشد. در این دیدار استقلالی ها از موقعیت های خود استفاده کردند و از یک شوت راه دور موفق به گلزنی شدند. این پیروزی حاصل فوتبال منطقی استقلال بود که سه امتیاز حیاتی را نصیب تیم ما کرد، این سه امتیاز برای حفظ برتری به دست آمد. مقدماتی خیلی مهم بود، اما دیدار استقلال با لیگ برتر کاملا متفاوت است و باید توجه بیشتری به آن شود.

گروسی با تاکید بر اهمیت وضعیت بازی در مسابقات جام حذفی خاطرنشان کرد: مسابقات جام حذفی با مسیر کوتاه تری برای قهرمانی به پایان می رسد، اما تیم های شرکت کننده در آن باید بیشتر تلاش کنند. تیم ها با 5 یا 6 بازی می توانند به مقام قهرمانی برسند اما اگر تمرکز لازم را در این مسیر نداشته باشند، مطمئناً دچار مشکل می شوند.

وی درباره رقیبی که استقلال پیش رو دارد و تغییرات کادرفنی این تیم توضیح داد: مس رفسنجان با حضور سرمربی جدیدش هنوز شکست نخورده است و این می تواند کمی شرایط را برای استقلال پیچیده کند. البته استقلال در این فصل شرایط معقول و بسیار خوبی از خود نشان داده و مطمئناً این فرصت را از دست نخواهد داد، زیرا می داند که قهرمانی در جام حذفی راحت تر خواهد بود.

بازیکن سال های اخیر استقلال ادامه داد: با توجه به انگیزه و پشتکاری که در این مدت در بین بازیکنان استقلال به ویژه اعضای کادر فنی و نکونام دیده ام، قطعا برنامه ریزی ویژه ای برای این بازی انجام داده اند. مطمئنم استقلالی ها اگر صبورانه بازی کنند می توانند از این مرحله به مرحله بعد صعود کنند اما عجله نداشته باشند. باز هم تاکید می کنم که قهرمانی در جام حذفی آسان و کوتاه است اما راه سخت است. استقلال باید شرایط بازی را با دقت بسنجد. هنوز از مس رفسنجان با حضور محرم نویدکیا اطلاع چندانی ندارم و نمی دانم این تیم در دل مسابقات فوتبال چگونه بازی می کند، بنابراین نکونام و تیمش باید با احتیاط بازی کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=221037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.