افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » استقلال خوزستان با بازیکنان جدید در نیم فصل دوم با قدرت صعود می کند

  • کد خبر : 178261
اسمارتک نیوز » استقلال خوزستان با بازیکنان جدید در نیم فصل دوم با قدرت صعود می کند

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، محمود مطلق زاده درباره شرایط تیم استقلال خوزستان گفت: در حال حاضر فصل نقل و انتقالات است. کادر فنی و مدیریت به دنبال جذب بازیکنان باکیفیت هستند تا بتوانند با قدرت نیم فصل دوم را پشت سر بگذارند. قطعا پس از جذب بازیکن وارد اردو می شویم تا با […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، محمود مطلق زاده درباره شرایط تیم استقلال خوزستان گفت: در حال حاضر فصل نقل و انتقالات است. کادر فنی و مدیریت به دنبال جذب بازیکنان باکیفیت هستند تا بتوانند با قدرت نیم فصل دوم را پشت سر بگذارند. قطعا پس از جذب بازیکن وارد اردو می شویم تا با آمادگی دوباره بازی ها را آغاز کنیم. متاسفانه در نیم فصل اول به دلیل اشتباهات فردی و کم تجربگی بازیکنان نتوانستیم به نتیجه مطلوب برسیم.

وی در خصوص اینکه آیا استقلال خوزستان در لیگ باقی می ماند یا خیر، افزود: من و سایر بازیکنان قطعا امیدواریم بتوانیم امتیازات از دست رفته را در نیم فصل جبران کنیم. اکنون که در تعطیلات هستیم می توانیم با آمادگی کامل جسمی و روحی خود را تقویت کنیم.

موتلفه زاده با اشاره به همکاری با سیروس پورموسوی خاطرنشان کرد: پیش از این در صنعت نفت آبادان با پورموسوی کار کردم، او مربی متخصصی است و با تفکرات او قطعا می توانیم در نیم فصل جایگاه بهتری داشته باشیم. البته همه ما از همکاری با پورموسوی خوشحالیم و امیدواریم با او در لیگ ادامه دهیم و موفقیت های زیادی کسب کنیم.

بازیکن استقلال خوزستان گفت: در حدی نیستم که در این مورد اظهار نظر کنم. سرمربی و دستیارانش هر بازی را دنبال کرده اند و می دانند تیم در کجا ضعیف است. امیدوارم با بازیکنان جدید بتوانیم دل خوزستانی ها را شاد کنیم و از انتهای جدول فاصله بگیریم.

وی در خصوص اینکه تا اینجای فصل چقدر پول گرفته است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تیم ما مشکل مالی ندارد و همه بازیکنان 45 درصد پول را گرفته اند. تا زمانی که قرارداد داشته باشم و تمام حواسم به تیم باشد در تیم استقلال خوزستان می مانم.

لازم به ذکر است استقلال خوزستان در نیم فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با 8 امتیاز در انتهای جدول لیگ قرار دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=178261

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.