افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
3

اسمارتک نیوز » اتفاقات جام حذفی مردم را عاشق فوتبال کرده است

  • کد خبر : 220530
اسمارتک نیوز » اتفاقات جام حذفی مردم را عاشق فوتبال کرده است

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، عثمر لوس ورا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل نفت و گاز گچساران در جام حذفی اظهار داشت: فصل گذشته توانستیم جام حذفی را از آن خود کنیم. که جام سختی بود در این جام ها تیم ها غافلگیر می شوند و […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، عثمر لوس ورا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل نفت و گاز گچساران در جام حذفی اظهار داشت: فصل گذشته توانستیم جام حذفی را از آن خود کنیم. که جام سختی بود در این جام ها تیم ها غافلگیر می شوند و معمولا اتفاقات عجیبی می افتد و به همین دلیل مردم فوتبال را دوست دارند.

وی افزود: با وجود اینکه در دیدار اول مقابل آلومینیوم شکست خوردیم، تیم ما در سه دیدار اخیر فرم خوبی پیدا کرده است و مسابقات را در جام حذفی آغاز می کنیم که باید در 90 دقیقه نتیجه بازی را مشخص کنیم. ” فردا بازی خوبی خواهد بود، چون تیم نفت تیمی است که فوتبال بازی می کند، امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه بازی همان طور که می خواهیم به نفع ما باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد بازیکنان جدید این تیم و اینکه آیا از ابتدا در بازی فردا از آنها استفاده خواهد کرد یا خیر، گفت: همیشه در استفاده از بازیکن جدید چالش هایی برای بازیکن و کادر فنی وجود دارد. . ارتباطی که بین بازیکنان قدیم و جدید وجود دارد این نیست که بگوییم در یک مسابقه نشان داده می شود، بلکه این چیزی است که در تمرینات می بینیم و من مطمئن هستم که آنها روز به روز پیشرفت خواهند کرد. برنامه بازی های بسیار فشرده ای تا عید نوروز داریم و در تمرین امروز تصمیم می گیریم فردا کدام بازیکن به میدان برود.

عثمر در پاسخ به این سوال در مورد جذب مهاجم خارجی و اینکه رضا درویش اعلام کرده درخواستی برای جذب مهاجم نداشته است، گفت: در مورد صحبت های درویش اظهار نظر نمی کنم اما به دنبال مهاجمی نیستیم. ما به دنبال بازیکنی هستیم که بتواند به ما کمک کند. ما باید بازیکن آزاد بگیریم اما او باید شرایط ما را داشته باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=220530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.