افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
1

اسمارتک نیوز » آسفالت 240000 متر مربع جاده شهرقدس

  • کد خبر : 147303
اسمارتک نیوز » آسفالت 240000 متر مربع جاده شهرقدس

به گزارش اسمارتک نیوز، طی هشت ماه گذشته 240 هزار متر مربع آسفالت در جاده های شهرقدس انجام شده است. سعید شهلی شهردار قدس با اعلام این خبر گفت: ساماندهی، بهسازی و آسفالت معابر شهر یکی از خواسته های شهروندان است و اولویت خدمات رسانی شهرداری است و از این نظر از ابتدای سال حدود […]

به گزارش اسمارتک نیوز، طی هشت ماه گذشته 240 هزار متر مربع آسفالت در جاده های شهرقدس انجام شده است.

سعید شهلی شهردار قدس با اعلام این خبر گفت: ساماندهی، بهسازی و آسفالت معابر شهر یکی از خواسته های شهروندان است و اولویت خدمات رسانی شهرداری است و از این نظر از ابتدای سال حدود 240 هزار متر مربع آسفالت در معابر شهر نصب و به بهره برداری رسیده است که قطعاً کیفیت زندگی را ارتقاء می بخشد و رفاه و آسایش شهروندان را تضمین می کند. جدول گذاری و آسفالت معابر فرزان، کاووسیه، گلبرگ شمالی، بلوار شورا و شهر غدیر از جمله مناطقی است که در طرح نهضت آسفالت اجرا شده است.

شهردار قدس نوسازی و تبدیل استادیوم ورزشی 25 هزار نفری به مجموعه ورزشی را از دیگر اقدامات ضروری و دیرپای مدیریت شهری در سال دانست و گفت: تجهیز و توسعه استادیوم ورزشی به چمن مصنوعی. ، زمین فوتبال ساحلی، سکوی تماشاگران و رختکن، سالن چند منظوره، امکانات سرپوشیده 5000 نفری و سایر امکانات و تجهیزات لازم، علاوه بر افزایش سرانه ورزشی، شاهد رشد و شکوفایی نوجوانان خواهیم بود. و جوانان در رشته های مختلف و کشف استعدادهای برتر و موفق ورزشی در شهرستان.

شهلی همچنین از به روز رسانی طرح جامع بهسازی آب های سطحی و رودخانه های شهرستان در راستای کنترل و بهینه سازی رواناب خبر داد و افزود: با توجه به اهمیت موضوع و لزوم کنترل و مدیریت بحران، تاکنون 3 هزار و 650 متر انحراف آب سطحی A انجام شده است. شبکه اجرا شده است و اضافه می شود: علاوه بر اینکه آب های سطحی به دلیل وجود بازوهای رودخانه کرج در بافت شهری یکی از چالش های اصلی شهر است، از این حیث برنامه هایی برای ساماندهی و بهبود شبکه مورد مطالعه قرار می گیرد. ریور با همکاری دانشگاه صنعتی امیر کبیر به عنوان مشاور پروژه در حال اجراست.

وی بر اجرای پروژه های عمرانی خدماتی مبتنی بر عدالت و محرومیت زدایی تاکید کرد و نقش شهروندان را در عمران و عمران شهری و ساخت و ساز و ارتقای خدمات رسانی قابل توجه و تاثیرگذار دانست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=147303

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.