افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

اسمارتک نیوز » آرای نهایی کمیته استیناف درباره استقلال و پرسپولیس اعلام شد

  • کد خبر : 175445
اسمارتک نیوز » آرای نهایی کمیته استیناف درباره استقلال و پرسپولیس اعلام شد

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، در رابطه با اعتراض باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران به رای کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر عدم محکومیت جواد نکونام به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. حضور در نشست خبری و همچنین محکومیت باشگاه تجدیدنظرخواه به پرداخت دو میلیارد ریال مسئولیت تضامنی در جریان […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، در رابطه با اعتراض باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران به رای کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر عدم محکومیت جواد نکونام به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. حضور در نشست خبری و همچنین محکومیت باشگاه تجدیدنظرخواه به پرداخت دو میلیارد ریال مسئولیت تضامنی در جریان بازی فوتبال مقابل تیم پرسپولیس تهران در هفته پنجم لیگ برتر (سررسید) با توجه به مجموع محتوای پرونده. . و ادله مندرج در رأی صادره، اعتراض و اعتراض مؤثر ناقض دادخواست. معترض با توجه به ماده 106 آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد درخواست تجدیدنظرخواهی با تعدیل جریمه پانصد میلیون ریالی جواد نکونام و تعدیل جزای نقدی مربوط مبلغ یک و نیم میلیارد ریال این باشگاه تایید و اعلام می گردد. تصمیم قطعی است.

با توجه به درخواست تجدیدنظر باشگاه پرسپولیس تهران در خصوص رای کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن دکتر علیرضا حقیقت پزشک رسمی باشگاه پرسپولیس تهران را به پرداخت هزار میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرده است. عدم حضور در مسابقه بدون اطلاع IFMARK و محکومیت علی اسدی به دلیل شرکت در مسابقه رسمی بدون مجوز و کارت ثبت نام به مدت 18 ماه از حضور در کلیه استادیوم های فوتبال، فوتبال داخل سالن و فوتبال ساحلی محروم شد. محکومیت باشگاه پرسپولیس تهران به یک میلیارد ریال جریمه نقدی به دلیل عدم تعویض پزشک رسمی و عدم اعلام عدم حضور پزشک در جریان بازی فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان با بررسی محتویات پرونده بررسی می شود. و گزارش های موجود اولاً در خصوص محکومیت علیرضا، پزشک تیم پرسپولیس، همانطور که در لایحه دفاعیه باشگاه پرسپولیس که وی در آن بیمار بوده است، قصوری از سوی شخص نامبرده صورت نگرفته و در واقع باشگاه این موضوع را انجام نداده است. وظایف خود را انجام دهد؛ بنابراین این قسمت از حکم نقض شده و بر اساس ماده 106 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال تصمیم به برائت سرپرست گرفته می شود.

در ادامه دکتر علی اسدی (عضو کادر پزشکی تیم پرسپولیس) بدون داشتن کارت مجاز در کنار تیم حاضر شده و برخلاف آنچه در حکم کمیته محترم انضباطی مقرر شده است از کارت شخص دیگری استفاده نکرده است. کارت پزشکی؛ لذا برای رعایت اصل تناسب تخلف با جریمه تعیین شده، میزان تعلیق آن به ۶ ماه تعلیق کلیه فعالیت‌های مربوط به فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی تعدیل و تعدیل می‌شود.

در خصوص محکومیت باشگاه پرسپولیس، با توجه به ادله مندرج در رأی صادره، اعتراض و اعتراض مؤثری که به درخواست معترض لطمه وارد کند، به استناد ماده قبل اجرا نشده است، اگرچه اعتراض به دادخواست صادره، دادخواست صادره تأیید می‌شود. و قطعی اعلام شد.

در رابطه با شکایت باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان به باشگاه فرهنگی ورزشی فنادار مبنی بر رای کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال که به موجب آن ادعای تجدیدنظرخواه به مبلغ سیصد میلیون نفر رد شد. ریالی که بیش از یک و نیم میلیارد ریال حق تربیت علی است. نصر اصفهانی صادر شد، با عنایت به مجموع محتوای پرونده و ادله مندرج در رأی صادره، ایرادات مؤثر و ایراداتی که به درخواست معترض خدشه وارد می‌کند، مستند به ماده 17 آیین‌نامه کمیسیون وضعیت بازیکن فوتبال، اجرا نشد. فدراسیون اگرچه اعتراض رد می شود، دادخواست صادر و تایید و قطعی بودن این رای اعلام می شود.

با توجه به اعتراض باشگاه استقلال تهران به رای کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن آقای دکتر محمدعلی زارع پزشک رسمی باشگاه استقلال تهران به یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد. به دلیل تسلیم کارت خود به دیگری و عدم حضور در بازی بدون اطلاع IFMARK و محکومیت آقای محمد آقا محمد آبادی به 18 ماه محرومیت از دسترسی به کلیه ورزشگاه های فوتسال، فوتسال و فوتبال ساحلی به دلیل استفاده از آقای محمد آقا محمد آبادی. کارت محمدعلی زارع در یک بازی رسمی و همچنین باشگاه استقلال تهران به دلیل عدم تعویض پزشک رسمی و عدم حضور کارت تیم پزشکان در بازی فوتبال به یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. از دو تیم استقلال تهران و تراکتور تبریز با در نظر گرفتن مجموع پرونده و ادله مندرج در رای صادره، ایرادات و ایرادات مؤثری که به درخواست معترض لطمه وارد می کند. اجرا نشده است، طبق ماده 106 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، با وجود رد اعتراض، دادخواست صادره مبنی بر تعدیل و تعدیل حکم دکتر محمد آقا محمدآبادی به 6 ماه انفصال تائید و همه اعلام می گردد. فعالیت های مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی. . تصمیم قطعی است.

لازم به ذکر است در رابطه با گزارش بازرس پزشکی مبنی بر تخلف محمود باقری فیزیوتراپ تیم استقلال تهران مبنی بر حضور در مراسم تیم استقلال تهران بدون مجوز لازم، کمیته محترم انضباطی هیچگونه تایید یا منفی صادر نکرده است. . نظر می دهد و نیازی به اظهار نظر و تصمیم گیری در این مورد نیست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=175445

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.