افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » آخرین اخبار از لیست خرید زمستانی پرسپولیس

  • کد خبر : 162174
اسمارتک نیوز » آخرین اخبار از لیست خرید زمستانی پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، با نزدیک شدن به پایان نیم فصل و آغاز نقل و انتقالات زمستانی، شایعات پیرامون نقل و انتقالات بازیکنان از سر گرفته می شود. پرسپولیس با توجه به مصدومیت برخی از بازیکنان کلیدی خود و ضعف این تیم در برخی پست ها، یکی از تیم هایی خواهد بود که […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، با نزدیک شدن به پایان نیم فصل و آغاز نقل و انتقالات زمستانی، شایعات پیرامون نقل و انتقالات بازیکنان از سر گرفته می شود.

پرسپولیس با توجه به مصدومیت برخی از بازیکنان کلیدی خود و ضعف این تیم در برخی پست ها، یکی از تیم هایی خواهد بود که احتمالا در نقل و انتقالات زمستانی فعال خواهد بود.

در روزهای اخیر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه این باشگاه در نظر دارد تعدادی از بازیکنان مد نظر ترکیب دو تیم سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز را به خدمت بگیرد. از این رو گفته می شود این تیم در مذاکرات خود برای جذب مهره های مورد نظر خود از این دو تیم در نظر دارد از چند بازیکن فعلی خود به عنوان بخشی از معامله استفاده کند.

با پیگیری های انجام شده مشخص شد باشگاه پرسپولیس تاکنون مذاکره ای با سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز در خصوص تعویض بازیکنان خود نداشته است و از سوی دیگر یحیی گل محمدی هنوز لیستی را به باشگاه تحویل نداده است. از بازیکنان مورد نظر خود و این مربی پس از دیدار با رضا درویش، مدیرعامل پره پوشان، لیست ورود و خروج خود را به باشگاه خواهد داد.

گفتنی است در فصل های اخیر دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به دلیل اینکه در مسیر قهرمانی رقیب مستقیم بودند اما با تغییراتی که در مدیریت اصفهانی ایجاد شد، در نقل و انتقالات با یکدیگر همکاری نکردند. . باشگاه، می توان شاهد تعامل این دو باشگاه بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=162174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.