افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
1

اسلحه شکاری در مازندران کشف و ضبط شد

  • کد خبر : 388271
اسلحه شکاری در مازندران کشف و ضبط شد

به گزارش رکنا از مازندران؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران در گفت وگو با خبرنگار رکنا، اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان 27 قبضه سلاح شکاری متخلفان شکاری کشف کردند. ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان عامل با همکاری نیروی انتظامی این شهرستان در حین گشت زنی و کنترل در منطقه دشتسر از […]

به گزارش رکنا از مازندران؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران در گفت وگو با خبرنگار رکنا، اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان 27 قبضه سلاح شکاری متخلفان شکاری کشف کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان عامل با همکاری نیروی انتظامی این شهرستان در حین گشت زنی و کنترل در منطقه دشتسر از شکارچیان غیرمجاز 3 قبضه سلاح شکاری، لاشه پنج قطعه پرنده (چهار قطعه خوتکا) کشف و ضبط کردند. و یک تکه اردک) و تعداد زیادی کارتریج.

بر اساس این گزارش؛ ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان آمل در ماموریتی دیگر در حین گشت زنی و کنترل منطقه دابودشت 7 تله هوایی صیادان غیرمجاز را دستگیر و ضبط و یک قطعه پرنده آبزی گرفتار شده در تله هوایی را رها کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بابلسر در حین گشت زنی و کنترل در آبندان عزیزک (سپه آنون) 2 قبضه سلاح شکاری، یک قطعه کاکای و سایر ادوات شکار کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بابل در حین گشت زنی و کنترل در محدوده منطقه حفاظت از شکارچیان غیرمجاز 7 قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

در بابل نیز ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در بازرسی و کنترل سد بصره در منطقه لاله آباد 12 قبضه سلاح شکاری از شکارچیان غیرمجاز کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در ماموریتی دیگر در بابل از منطقه حفاظت شده در برابر شکارچیان بازدید و کنترل و 2 قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

در کیاسر ماموران اداره پارک های ملی حین گشت زنی و پایش مناطق آزاد از یک شکارچی یک قبضه اسلحه بادی در حین شکار کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست پناهگاه حیات وحش میانکاله حین گشت زنی و کنترل در منطقه کویری قلعه پایان اقدام به جمع آوری ادوات صید و شکار از صیادان غیرمجاز و چهار ردیف احشام هوایی و معدوم نمودن هشت پست گاو چوبی کردند.

رکنا مازندران/مسعود پاشنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=388271

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.