افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

اسراییل در باتلاق غزه گرفتار شده است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 161630
اسراییل در باتلاق غزه گرفتار شده است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فلسطین، پایگاه خبری عبری زبان والا مطلبی با عنوان «آیا اسرائیل در باتلاق غزه گرفتار شده است؟ وی با بیان اینکه پس از دو ماه و نیم جنگ، ظاهراً صحبت زیادی از پیروزی قاطع در جنگ نشده است، اظهار داشت: بر اساس گزارش این روزنامه […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فلسطین، پایگاه خبری عبری زبان والا مطلبی با عنوان «آیا اسرائیل در باتلاق غزه گرفتار شده است؟ وی با بیان اینکه پس از دو ماه و نیم جنگ، ظاهراً صحبت زیادی از پیروزی قاطع در جنگ نشده است، اظهار داشت:

بر اساس گزارش این روزنامه عبری زبان، فهرست اسامی سربازان کشته شده اسرائیلی طولانی تر می شود، موقعیت حماس در نزد افکار عمومی بهتر و بهتر می شود، نه تنها به این دلیل که این جنبش توانست اسرائیل را غافلگیر کند. حمله 7 اکتبر، بلکه به این دلیل که با موفقیت علیه این رژیم می جنگد.

همچنین یک مقام اسرائیلی در گفتگو با وال استریت ژورنال اعلام کرد که کنترل ارتش رژیم صهیونیستی بر خان یونس در جنوب نوار غزه و همچنین مناطقی در شمال آن تا ماه ها ادامه خواهد داشت.

به گفته این مقام اسرائیلی، عملیات حماس علیه سربازان اسرائیلی در نوار غزه در قالب تیم های دو تا پنج نفره در یک زمان انجام می شود.

نیروهای قسام امروز نیز از انهدام 35 خودروی زرهی و کشته شدن 48 نظامی صهیونیست در 4 روز خبر دادند.

در همین راستا، «ابو عبیده» سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس تاکید کرد: این گردان‌ها در آخرین بار 35 خودروی زرهی ارتش رژیم صهیونیستی را در محورهای مختلف نبرد در نوار غزه به طور کامل یا جزئی منهدم کردند. 4 روز.

ابوعبیده تاکید کرد که قسام مجاهدین همچنین 48 سرباز اسرائیلی را کشته و ده ها تن دیگر را زخمی کردند.

سخنگوی قسام تصریح کرد: همچنین 24 عملیات نظامی دیگر انجام شد که طی آن نیروهای اشغالگر اسرائیل با راکت های ضد زره، ضد نفر و ضد تقویت مورد حمله قرار گرفتند و رزمندگان قسام از فاصله صفر با آنها درگیر شدند و مواضع دشمن را مورد حمله قرار دادند. نیروهای پشتیبان نیز.” دادند.”

ابوعبیده مدعی شد که شبه نظامیان قسام پس از ورود نیروهای یگان یالوم دو تونل بمب گذاری شده را منفجر کردند و همچنین با ورود نیروها و سلاح های دشمن، یک میدان مین را منفجر کردند.

سخنگوی قسام خاطرنشان کرد: 6 عملیات تک تیر انجام شد و مجاهدان قسام با خمپاره و راکت های کوتاه برد مقر فرماندهی میدانی دشمن و نیروها و ادوات جنگی دشمن را منهدم کردند و شهر تل آویو اشغالی را هدف حمله موشکی قرار دادند.

از سوی دیگر مقاومت فلسطین موفق شده چند جاسوس رژیم صهیونیستی را دستگیر کند. یک منبع از اداره امنیت مقاومت فلسطین اعلام کرد: فرماندهان مقاومت پس از بررسی اسناد امنیتی به دست آمده در عملیات هجوم الاقصی، چند جاسوس رژیم صهیونیستی را در نوار غزه شناسایی و دستگیر کردند.

منبع مذکور خاطرنشان کرد: فرماندهان مقاومت به یک گنجینه راهبردی از جمله اطلاعات حساس امنیتی در مورد نحوه ارتباط سرویس‌های امنیتی داخلی شبک رژیم صهیونیستی با جاسوسان خود در نوار غزه و نحوه کار این جاسوسان دست یافتند و مشکل همین جاست. از عملکرد سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی در غزه. جریان نبرد طوفان الاقصی با دشواری ها و مشکلات زیادی روبرو بوده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=161630

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.