افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

اسرائیل مزدوران اروپایی را برای جنگ غزه استخدام کرد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 121223
اسرائیل مزدوران اروپایی را برای جنگ غزه استخدام کرد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، روزنامه اسپانیایی. جهان وی در گزارشی جزئیات استفاده ارتش رژیم صهیونیستی از عناصر مزدور اروپایی در جنگ با غزه را فاش کرد. این روزنامه به گفت و گو پرداخته استپدرو دیاز گل ها مرجان هاوی از سربازان سابق ارتش اسپانیا است که در گذشته در جنگ عراق […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، روزنامه اسپانیایی. جهان وی در گزارشی جزئیات استفاده ارتش رژیم صهیونیستی از عناصر مزدور اروپایی در جنگ با غزه را فاش کرد.

این روزنامه به گفت و گو پرداخته استپدرو دیاز گل ها مرجان هاوی از سربازان سابق ارتش اسپانیا است که در گذشته در جنگ عراق و اوکراین حضور داشته و در شرایط کنونی به عضویت ارتش رژیم صهیونیستی درآمده است.

او در این بار وی گفت: در حال حاضر ارتش کوچکی از نیروهای مزدور در اسرائیل (سرزمین های اشغالی) حضور دارند و برای اجرا با آنها قرارداد بسته اند. ماموریت ها به طور خاص نتیجه گیری شده است.

تجارت سودآور!

این سرباز سابق ارتش اسپانیا در ادامه گفت: این فعالیت برای ارتش اسرائیل (رژیم صهیونیستی) بسیار سودآور است و ما هفته ای 3900 یورو به اضافه درآمدهای دیگر دریافت می کنیم. ماموریت ها ما اضافی داریم!

چهارم که پس از انعقاد قرارداد بین شرکت‌های نظامی خصوصی «ریون» و «گلوبال سی‌اس‌تی» با ارتش اسرائیل به ارتش این رژیم پیوسته است، می‌گوید مأموریت این رژیم به عنوان نیروی مزدور برای انجام عملیات نظامی تعریف شده است.

وی در ادامه اذعان داشت: حضور من در جنگ اوکراین به دلیل احترام به اصولی بود که در زندگی برای خود تعیین کرده بودم اما همکاری من با ارتش اسرائیل صرفاً برای اهداف مادی بود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در جبهه جولان اشغالی مستقر است، افزود: البته نیروهای ما در عملیات نظامی در محدوده نوار غزه شرکت نمی کنند و ماموریت های آنها محدود به حفظ امنیت پاسگاه ها و گذرگاه ها در غزه است. نوار. مناطق مرزی غزه و اردن

ارتش کوچکی از مزدوران!

کورالس در ادامه خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی بسیاری از شرکت‌های نظامی خصوصی در اسرائیل (سرزمین‌های اشغالی) فعال هستند و به تل آویو در جنگ علیه غزه کمک می‌کنند.

در ادامه این گزارش آلموندو به حضور مزدوران کشورهای مختلف غیر از اسپانیا از جمله فرانسه، آلمان، آلبانی و حتی تفنگداران دریایی آمریکا که سابقه جنگ در عراق، افغانستان، مالی و کوزوو را داشته اند اشاره کرد.

الموندو در ادامه این گزارش اظهار داشت: عناصر مزدور حاضر در سرزمین های اشغالی به دلیل حضور در جنگ های گذشته در نقاط مختلف جهان به نیروهای نظامی زبده و با تجربه تبدیل شده اند که می توانند از عهده ماموریت های مهم برآیند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=121223

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.