افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

اسرائیل شکست سختی از ایران خورد/ جرات انجام عملیات جدی علیه کشورمان را ندارند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 412313
اسرائیل شکست سختی از ایران خورد/ جرات انجام عملیات جدی علیه کشورمان را ندارند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

روح خدا آزاد اندیش در گفتگو با خبرنگار بیشتربا اشاره به اظهارات اخیر مقام معظم رهبری مسئولان کشور همانطور که وظایف مهمی در امنیت «مرزها، کوچه ها، خیابان ها و جان مردم» دارند، در زمینه حفظ امنیت روانی مردم نیز مسئولیت کامل دارند. به آن «جنگ شناختی» می گویند و دشمن می تواند با عملیات […]

روح خدا آزاد اندیش در گفتگو با خبرنگار بیشتربا اشاره به اظهارات اخیر مقام معظم رهبری مسئولان کشور همانطور که وظایف مهمی در امنیت «مرزها، کوچه ها، خیابان ها و جان مردم» دارند، در زمینه حفظ امنیت روانی مردم نیز مسئولیت کامل دارند. به آن «جنگ شناختی» می گویند و دشمن می تواند با عملیات روانی رعب و وحشتی را در اذهان جامعه ما ایجاد کند که نتیجه آن این است که ملتی در برابر حملات دشمن گم شود.

وی با اشاره به عملیات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در برخی مناطق نظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: این عملیات دشمن نشان داد که جرات انجام عملیات جدی علیه جمهوری اسلامی ایران را ندارند. اینطور نیست که دشمن ضعیف باشد، اما ما خیلی قوی هستیم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر با بیان اینکه نباید اجازه دهیم عملیات روانی و رسانه ای دشمن به نتیجه برسد، گفت: باید با افرادی که عمدا ترس و وحشت را در جامعه از جنگ و مسائلی از این دست ایجاد می کنند، برخورد جدی شود.

نماینده مردم تبریز در شورای اسلامی با اشاره به بخشی دیگر از بیانات رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «شرارت دو شب پیش رژیم صهیونیستی را نباید بزرگ و کوچک کرد»، تصریح کرد: اگرچه صهیونیست ها دشمن از حمایت آمریکا و غرب برخوردار است. شکست پذیر است و شکست این رژیم در منطقه قطعی است و ملت های منطقه اسرائیل را شکست خواهند داد.

آزاد اندیش وی اعلام کرد: اکنون رژیم صهیونیستی در برابر غزه پرافتخار و لبنان مظلوم هیچ دستاوردی نداشته و فقط کودکان و زنان را می کشد و قطعاً نمی تواند با قتل عام دوام بیاورد، بنابراین آنچه مسلم است دشمن صهیونیستی رو به زوال است.

یکی از اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی برای تهاجم به جمهوری اسلامی ایران عملیات جدی انجام داد اما ناکام ماند، گفت: اسرائیل شکست سختی از ایران متحمل شد که درس عبرتی برای آنها خواهد بود که نکنند. چنین اقداماتی را تکرار می کنند. این عملیات دشمن برای ایران اتفاق خاصی محسوب نمی شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412313

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.