افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

«اسرائیل» دشمن اسلام و خطری برای بشریت است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 379078
«اسرائیل» دشمن اسلام و خطری برای بشریت است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل فقید لبنان سخنرانی کرد. حزب الله” رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: شهادت سید حسن نصرالله را به خانواده محترم ایشان، به برادران و خواهرانمان در حزب الله لبنان، ملت لبنان و حضرت سید […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل فقید لبنان سخنرانی کرد. حزب الله”

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: شهادت سید حسن نصرالله را به خانواده محترم ایشان، به برادران و خواهرانمان در حزب الله لبنان، ملت لبنان و حضرت سید علی خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی صمیمانه تسلیت عرض می کنیم. ایران، ملت فلسطین و همه آزادگان امت».

وی افزود: از دست دادن سید حسن نصرالله به کل امت اسلام آسیب زد. شهادت و فداکاری با جان پاک در راه خدا پس از پیمودن راه شکوهمند جهاد در راه خدا. سید حسن نصرالله ستاره ای درخشان در آسمان رزمندگان، فرماندهی فاخر، بزرگ و موفق، مظهر ارزش ها و اخلاق اسلامی، محبوب و سرافراز بود.

الحوثی گفت: او دوست و دشمن سید حسن نصرالله را می شناخت و خداوند به واسطه او و همرزمانش در حزب الله در بهشت ​​عزت و افتخار به پیروزی های بزرگی دست یافت.

وی ادامه داد: یاران مقاومت به خوبی می دانند که راه جهاد، راه شهادت است و فداکاری در راه خدا بخشی از جهاد و مغفرت بزرگ در راه خداست. حزب الله از روز اول روحیه ایمان حسینی را در میدان جهاد در میان فرماندهان، نیروها، رزمندگان و حامیان خود ایجاد کرد.

الحوثی گفت: جایگاه کنونی، سیر راه مردم متقی، جایگاه صبر، پایداری و ایمان به خدا و ایمان به این است که فداکاری های بزرگ و ظلم های بزرگ بیهوده نخواهد بود و خداوند چنین خواهد کرد. پیروزی و موفقیت را از طریق آنها تضمین کنید.

وی افزود: مهمترین کار در این برهه شکست تلاش یهودیان و جنایتکاران برای شکستن روحیه معنویت و تضعیف خط مقدم حزب الله برای مقابله با دشمن صهیونیستی است. وفاداری به شهید اسلام و انسانیت با ادامه راه جهادی او با صبر، پایداری، استعانت از خداوند و توکل به او محقق می شود.

الحوثی ادامه داد: همانطور که امید یهودیان پس از ترور شهید بزرگوار اسماعیل هنیه ناامید شد، امید آنها نیز پس از جنایت بزرگ حمله به سید حسن نصرالله ناامید خواهد شد. میزان فداکاری ها هر چند زیاد باشد به معنای سستی نیست، بلکه به معنای صبر، ثبات، عمل، انگیزه بالا، حرکت به سمت تشدید اعمال و دگرگونی عملکرد است.

وی افزود: دشمن اسرائیلی جنایات خود را می شناسد اما به خواسته های خود نمی رسد و بنا به وعده الهی در پایان کار نابودی او قطعی است. تاکید می کنیم که از برادران خود در حزب الله حمایت می کنیم و بر خلاف میل دشمن صهیونیستی، جبهه های پشتیبانی، محور جهاد و پرچم اسلام باقی، تداوم و اعتلای خواهد داشت.

الحوثی گفت: تاکید می کنیم که همه باید نقش خود را ایفا کنند. نبرد ادامه دارد و دشمن اسرائیل دشمن اسلام و مسلمین و خطری برای بشریت است. ما مردم فلسطین و لبنان را تنها نمی گذاریم و از مبارزان لبنان و فلسطین حمایت می کنیم.

وی افزود: به شهدای عزیزمان و شهدای قبلی در لبنان و فلسطین تاکید می کنم که ثابت قدم هستیم و خون آنها هدر نمی رود. امیدوارم جبهه رسانه در این شرایط سخت فعال باشد و بر اقدامات خود بیفزاید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379078

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.