افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

اسرائیل با جنایات خود به سقوط نزدیک می شود

  • کد خبر : 374348
اسرائیل با جنایات خود به سقوط نزدیک می شود

بهنام سعیدینماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بامداد حملات اخیر رژیم صهیونیستی اسرائیل وی اقدامات این رژیم را به شدت محکوم کرد و از جامعه جهانی خواست در برابر این جنایات موضع گیری کند.وی گفت: اخیرا شاهدیم که رژیم غاصب اسرائیل اقدامات غیرانسانی خود را علیه مردم بی گناه فلسطین، لبنان […]

بهنام سعیدینماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بامداد حملات اخیر رژیم صهیونیستی اسرائیل وی اقدامات این رژیم را به شدت محکوم کرد و از جامعه جهانی خواست در برابر این جنایات موضع گیری کند.
وی گفت: اخیرا شاهدیم که رژیم غاصب اسرائیل اقدامات غیرانسانی خود را علیه مردم بی گناه فلسطین، لبنان و غزه به وحشیانه ترین شکل ممکن انجام می دهد. این حملات بی امان و بی رحمانه جان مردم مظلوم کوچه و بازار را هدف قرار می دهد.

سعیدی تاکید کرد: هیچ انسانی با ذره ای انسانیت نمی تواند این جنایات را ببیند و محکوم نکند. امروز اسراییل از فناوری های پیشرفته ای که باید در خدمت رفاه و آسایش انسان ها باشد به عنوان ابزاری برای کشتار دسته جمعی استفاده می کند و این موضوع برای هیچ انسان آزادی خواه صرف نظر از گرایش های سیاسی، مذهبی و ملی غیرقابل قبول است.

این نماینده شورای اسلامی وی همچنین به نقش جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل اشاره کرد و گفت: امیدواریم رئیس جمهور محترم و دولت انقلابی اسرائیل را در سازمان ملل به شدت محکوم کنند. این غیرقابل قبول است که زنان و کودکان بی دفاع فلسطین و لبنان مورد حمله موشک ها و بمب های پیشرفته اسرائیل قرار گیرند.

عضو کمیسیون سیاست و امنیت ملی در پایان افزود: به همه ملت‌های ایران و جهان اعلام می‌کنم که اسرائیل با این اقدامات یک قدم به فروپاشی و نابودی نزدیک‌تر است. دیر یا زود همه آزادی خواهان جهان شاهد شکست اسرائیل و پیروزی مردم فلسطین خواهند بود و آن روز را جشن می گیرند.

لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=19787

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.