افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
0

اسرائیل باید از حمله به تاسیسات هسته ای ایران خودداری کند

  • کد خبر : 386943
اسرائیل باید از حمله به تاسیسات هسته ای ایران خودداری کند

آفتاب نیوز: کانال 12 اسرائیل گزارش داد که کاتز از همتای فرانسوی خود خواسته است که درخواست پایان جنگ و آتش بس در لبنان را متوقف کند و گفت که این به حزب الله اجازه بازسازی می دهد. بدون اشاره به ترور ناجوانمردانه اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران و ترور سید حسن […]

آفتاب نیوز:

کانال 12 اسرائیل گزارش داد که کاتز از همتای فرانسوی خود خواسته است که درخواست پایان جنگ و آتش بس در لبنان را متوقف کند و گفت که این به حزب الله اجازه بازسازی می دهد.

بدون اشاره به ترور ناجوانمردانه اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران و ترور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به همراه سردار نیلفروشان در حمله به حومه جنوبی بیروت در ماه اکتبر. 10، کاتس اظهار داشت: حمله ایران باید به درستی انجام شود تا از ایران جلوگیری شود.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز سه شنبه 19 مهرماه در اطلاعیه ای اعلام کرد: در واکنش به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیل فروشان، قلب سرزمین های اشغالی مورد حمله قرار گرفت.

این بیانیه ادامه می دهد: خاطرنشان می شود این عملیات با تصویب شورای عالی امنیت ملی و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع انجام شد. .

سپاه پاسداران در این بیانیه تاکید کرد: هشدار داده می شود در صورت واکنش نظامی رژیم صهیونیستی به این عملیات که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین المللی است، با حملات کوبنده و مخرب بعدی مواجه خواهد شد.

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و مذاکره کننده این جنبش برای توافق آتش بس در غزه، بامداد چهارشنبه 19 مرداد 1403 هنگامی که برای شرکت در مراسم تحلیف دکتر حماس وارد تهران شد، به شهادت رسید.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ۱۵ مهرماه با حمایت آمریکا از مقر سازمان ملل متحد دستور ترور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در نیویورک را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی جمعه شب مناطق مسکونی محله حره حریک در حومه بیروت را بمباران کردند.

برخی منابع در رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به حومه جنوبی بیروت توسط 8 تا 12 جنگنده به طور همزمان انجام شده و از بمب های خمپاره ای آمریکایی 2000 پوند استفاده شده است.

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان را تایید کرد.

سردار سرتیپ عباس نیل فروشان از فرماندهان ارشد و پیشکسوتان سرافراز دفاع مقدس و مستشار سپاه لبنان در روز جمعه 6 مهر 1403 در حمله تروریستی رژیم سفاک صهیونیستی به همرزمان شهیدش پیوست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=386943

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.