افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
2

اسدی: پرسپولیس مقابل النصر بازی هوشمندانه ای انجام داد/ امیدوارم پرسپولیس با گل های زیاد الدحیل را شکست دهد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 142832
اسدی: پرسپولیس مقابل النصر بازی هوشمندانه ای انجام داد/ امیدوارم پرسپولیس با گل های زیاد الدحیل را شکست دهد – پرسپولیس نیوز

کارشناس و پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس باید قبل از ورود به مسابقات آسیایی تیم را تقویت می کرد و برای مسابقات بین المللی مجهزتر می شد. ابراهیم اسدی در گفت وگو با میزان، در خصوص دیدار تیم های پرسپولیس و نصر در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس بازی […]

کارشناس و پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس باید قبل از ورود به مسابقات آسیایی تیم را تقویت می کرد و برای مسابقات بین المللی مجهزتر می شد.

ابراهیم اسدی در گفت وگو با میزان، در خصوص دیدار تیم های پرسپولیس و نصر در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس بازی هوشمندانه ای مقابل نصر انجام داد و نفوذ بازیکنان هجومی خود را در تمام نقاط کشور متوقف کرد. میدان پرس میدان بودند و به بازیکنان تکنیکی و تهاجمی خود اجازه بازی آسان ندادند. در ادامه پس از اخراج بازیکن نصر، پرسپولیس صاحب توپ و میدان شد و موقعیت های خوبی روی دروازه نصر ایجاد کرد اما با کمی بدشانسی این موقعیت ها به هدر رفت.

وی افزود: در مجموع پرسپولیس این بازی خارج از خانه را با برنامه و روانتر از مسابقات قبلی خود انجام داد. به نظر من اگر پرسپولیس در بازی های بعدی خود با همین روند به میدان برود، مطمئنا نتایج بهتر و مطلوب تری کسب خواهد کرد.

* امیدوارم پرسپولیس با گل های زیاد الدیل را شکست دهد.

این کارشناس فوتبال درباره دیدار پرسپولیس و الدیل در هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان در تهران گفت: یحیی گل محمدی قطعا برنامه خاصی برای دیدار با الدیل خواهد داشت و باز هم پرسپولیس می تواند به آن برسد. با یک بازی فنی و تاکتیکی به نتیجه دلخواه دست پیدا کند و به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. اگرچه الدحیل از دور مسابقات حذف شد و بازی با پرسپولیس تشریفاتی است اما بازیکنان پرسپولیس نباید این تیم را دست کم بگیرند.

وی ادامه داد: هواداران پرسپولیس اهمیت بسیار این دیدار را می دانند و برای حمایت از تیم محبوب خود به ورزشگاه آزادی می آیند. امیدوارم پرسپولیس با گل های زیاد الدیل را شکست دهد تا شبی فراموش نشدنی دیگر را برای سرخپوشان رقم بزند.

*پرسپولیس همچنان با مشکل گل نخوردن مهاجمانش دست و پنجه نرم می کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره قهرمانی این تیم در آسیا گفت: پرسپولیس در 7 سال گذشته 6 سال قهرمان لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام شده است و حالا باید قهرمانی آسیا را هدف بگیرد. در نتیجه قبل از حضور در بازی‌های آسیایی باید تیم را تقویت کرد و برای مسابقات بین‌المللی تجهیز کرد. پرسپولیس قبل از شروع فصل نتوانست در رقابت های آسیایی جذب مناسبی کند و بازیکنان مد نظر گل محمدی نیز جذب نشدند. اما از سوی دیگر سپاهان در هر پست دو بازیکن خوب به خدمت گرفت و قبل از آخرین دیدار موفق شد به مرحله حذفی لیگ قهرمانان راه یابد.

اسدی با اشاره به اینکه پرسپولیس همچنان در پست مهاجم غایب است، یادآور شد: شهاب زاهدی بازیکن بسیار خوبی است اما فکر می کنم شناخت درستی از چارچوب و شرایط خوب یک فوروارد کامل شش نفره ندارد. به همین دلیل پرسپولیس از ابتدای فصل همچنان با مشکل گل نخوردن مهاجمان خود دست و پنجه نرم می کند. وقتی تیم فوروارد نیاز دارد، باشگاه باید بازیکنانی را جذب کند که از نظر رزومه و عملکرد برای پرسپولیس مفید باشند. در سال های اخیر که طارمی از پرسپولیس جدا شد، علی علیپور جایگزین او شد و حتی سال گذشته عیسی آل کثیر مهاجم فرصت طلبی بود که برای بدتر شدن مشکلات گلزنی پرسپولیس هم از پرسپولیس جدا شد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)