افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

اسدی: پرسپولیس توقع هواداران را بالا برده/ باشگاه باید بازیکنان مورد نیاز گل محمدی را تهیه کند.

  • کد خبر : 30470

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس با قهرمانی در رقابت های داخلی انتظارات هواداران را بالا برده و باید تیمی قدرتمند را به لیگ قهرمانان آسیا بفرستد. ابراهیم اسدی در گفت وگو با میزان، با بیان اینکه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات عملکرد بسیار خوبی داشت، اظهار داشت: پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس با قهرمانی در رقابت های داخلی انتظارات هواداران را بالا برده و باید تیمی قدرتمند را به لیگ قهرمانان آسیا بفرستد.

ابراهیم اسدی در گفت وگو با میزان، با بیان اینکه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات عملکرد بسیار خوبی داشت، اظهار داشت: پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات شرایط خوبی ایجاد کرد و با مدیریت درست توانست بازیکنان فصل قبل خود را حفظ کند. او همچنین تا کنون چند بازیکن خوب در پست های مختلف به تیم اضافه کرده است. باشگاه باید بازیکنان مورد نیاز خود را از یحیی گل محمدی بگیرد تا تیم قوی شود و کادرفنی در فصل آینده مشکل بیان نداشته باشد. از طرفی پرسپولیس با قهرمانی در رقابت های داخلی لیگ برتر و جام حذفی انتظارات هواداران را بالا برده و باید تیمی قدرتمند را راهی لیگ قهرمانان آسیا کند.

وی افزود: طبیعتا تیمی که می خواهد در سطح بالاتری از فوتبال ایران در دعواها شرکت کند به بازیکنان با تجربه نیاز دارد. بازی در لیگ قهرمانان امسال بسیار سخت تر از سال های گذشته خواهد بود، بنابراین باید بازیکن بزرگی جذب شود. یک بازیکن بزرگ فقط برای چیزهای بزرگ خوب است و می تواند از آنها دور شود.

پرسپولیس تجربه کافی برای موفقیت در آسیا را دارد

این کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس در این فصل می تواند قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود، گفت: پرسپولیس در سال های اخیر دو بار به فینال رسیده است و تجربه کافی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد. قطعا بازیکنانی در پرسپولیس هستند که تجربه زیادی دارند و می توانند در آسیا به پرسپولیس کمک کنند. اگرچه شرایط حضور در لیگ قهرمانان بسیار سخت است، اما تجربه بازیکنان و مربیان پرسپولیس می تواند به آنها کمک کند تا در آسیا عملکرد خوبی داشته باشند و قهرمانی را کسب کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: با توجه به اینکه تیم های عربستانی در این فصل بسیار قدرتمندتر از سال های گذشته وارد لیگ قهرمانان آسیا می شوند، اگر پرسپولیس بتواند قهرمان غرب آسیا شود، ایده آل است که با آنالیز و تحلیل، کارهای بزرگی انجام دهیم. برنامه ریزی. بار برای اولین بار قهرمان آسیا شد.

* همیشه در عقد قرارداد بین بازیکنان و باشگاه ها درگیری وجود دارد

اسدی درباره شکایت بازیکنان خارجی از باشگاه های ایرانی تصریح کرد: موارد شکایت بازیکنان خارجی در فیفا زیاد است و این موضوع به دلیل سوء مدیریت در باشگاه های ماست. اول اینکه دلال ها بازیکنان بی کیفیت را به باشگاه ها می فرستادند و مدیرعامل بعدی هیچ کار مثبتی برای پرداخت بدهی ها و مطالبات انجام نداد. قبل از رسیدن این شکایات باید با تدابیر و تمهیداتی رضایت بازیکنان گرفته می شد تا به اینجا نرسیده باشد.

وی در خصوص قانون سقف بودجه باشگاه ها تاکید کرد: در امضای قرارداد فوتبالیست ها همیشه درگیری بین بازیکنان و باشگاه ها وجود دارد. مهم این است که توافق و تفاهم به باشگاه و بازیکن لطمه ای وارد نکند چرا که حضور یک بازیکن بزرگ در تیم شرایط خاص خودش را دارد. باشگاه باید از بازیکن منتفع شود و در مقابل باید جبران مالی به بازیکن داده شود تا با تمرکز بیشتری روی تیم کار کند.

*زیرساخت های پرسپولیس معیوب است و مربیان به بازیکنان جوان اعتماد ندارند

اسدی با اشاره به اینکه باشگاه بزرگ پرسپولیس باید از بازیکنان پایه خود استفاده کند خاطرنشان کرد: زیرساخت های باشگاه پرسپولیس کمی معیوب است و مربیان به بازیکنان جوان اعتماد ندارند. حضور بازیکنان تشکیل شده از تیم های پایه در تیم بزرگسالان بسیار محدود است و تعداد کمی از تیم های جوانان و امید به تیم اصلی راه پیدا می کنند. باشگاه می تواند بازیکنان رده سنی پایه را پرورش دهد و سپس با هزینه کمتری به تیم بزرگسالان بفرستد.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)