افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

اسدی: مصدومیت یاسین سلمانی غم انگیزترین خبری بود که شنیدم/ سپاهان ارزشمندترین تیم لیگ است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 108908
اسدی: مصدومیت یاسین سلمانی غم انگیزترین خبری بود که شنیدم/ سپاهان ارزشمندترین تیم لیگ است – پرسپولیس نیوز

ابراهیم اسدی کاپیتان سابق تیم پرسپولیس گفت: پارگی رباط صلیبی یاسین سلمانی تاسف بارترین خبری بود که شنیدم. این پسر اعتماد به نفس و تکنیک بالایی دارد و پس از مدت ها پرسپولیس یک هافبک جوان خلاق داشت. پرسپولیس موفق شد با پیروزی 3 بر یک مقابل پیکان در شهر قزوین به صدر جدول رده […]

ابراهیم اسدی کاپیتان سابق تیم پرسپولیس گفت: پارگی رباط صلیبی یاسین سلمانی تاسف بارترین خبری بود که شنیدم. این پسر اعتماد به نفس و تکنیک بالایی دارد و پس از مدت ها پرسپولیس یک هافبک جوان خلاق داشت.

پرسپولیس موفق شد با پیروزی 3 بر یک مقابل پیکان در شهر قزوین به صدر جدول رده بندی لیگ برتر صعود کند. شاگردان یحیی گل محمدی پس از برد شیرین، سه شنبه دوم آبان ماه در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف استقلال تاجیکستان بروند.

ابراهیم اسدی کاپیتان سابق پرسپولیس در آستانه این دیدار گفت: متاسفانه پرسپولیس دو بازیکن کلیدی خود مرتضی پورعلیگنجی و یاسین سلمانی را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داد. پورعلی گنجی یک مدافع ملی پوش باتجربه است که فصل گذشته به پرسپولیس کمک کرد تا قهرمان شود و امیدوارم هر چه زودتر برگردد. در این پست محمدحسین کنعانی زادگان، گئورگی گلسیانی و فرشاد فرجی را داریم که می توانند جای خالی مرتضی پورعلی گنجی، مدافع شایسته پرسپولیس را پر کنند.

وی با اشاره به مصدومیت یاسین سلمانی یادآور شد: پارگی رباط صلیبی یاسین سلمانی تاسف بارترین خبری بود که شنیدم. این پسر اعتماد به نفس و تکنیک بالایی دارد و پس از مدت ها پرسپولیس یک هافبک جوان خلاق داشت. جوانی که حتی می تواند در تیم بزرگسالان هم به عنوان فیکسر بازی کند اما به دلیل سفرهای طولانی هانگژو به قطر یا کیفیت پایین چمن ورزشگاه آزادی، رباط صلیبی خود را پاره کرد و از فوتبال رسمی دور خواهد شد. زمینه ها برای حداقل 6 ماه. مطمئنم این پسر خلاق و فوتبالیست خوب به زودی قوی تر برمی گردد و به موفقیت تیم کمک می کند.

هافبک پرسپولیس چندی پیش درباره دیدار مقابل استقلال تاجیکستان گفت: بعید است استقلال تاجیکستان تیمی باشد که بتواند سد راه پرسپولیس باشد. با اینکه به جز وحید امیری دو بازیکن کلیدی پرسپولیس دچار مصدومیت هستند اما شنیده ام مهدی ترابی به این دیدار راه پیدا می کند. حضور مهدی ترابی و امید عالیشاه که ستاره های میدان در رویارویی با الدیل بودند می تواند از نظر روحی و روانی به پرسپولیس کمک زیادی کند. معتقدم پرسپولیس با 3 امتیاز و برتری زمین را ترک خواهد کرد و جایگاه خود را در گروه تثبیت خواهد کرد.

وی ادامه داد: پرسپولیس تنها یک شکست مقابل نصر عربستان داشت که به نظر من بیشتر از اینکه به خاطر کیفیت تیم حریف باشد، شکست خوردیم زیرا از حضور کریستیانو رونالدو در ایران هیجان زده شده بودیم. نمی دانم چرا وقتی رونالدو را دیدیم همه ترسیدیم و فراموش کردیم که او رقیب تیم ماست و به این فوق ستاره پرتغالی و هم تیمی هایش کمک کردیم تا راحت تر در تهران بازی کنند. در شرایط عادی می توانستیم حداقل یک امتیاز از تیم عربستان بگیریم اما قدر میزبان خود را ندانستیم و بازی را رها کردیم. اما با تدابیر یحیی گل محمدی و پرسپولیسی ها این شکست خیلی زود به فراموشی سپرده شد.

ابراهیم اسدی درباره پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: پیکان رسول خطیبی تیمی جوان، دونده و شجاع را به نمایش گذاشت که هرگز به دنبال ضد فوتبال نبود. آنها واقعا تیم با انگیزه و شایسته ای بودند که فکر می کنم فقط به پرسپولیس باتجربه تر باختند. تیم پرسپولیس در حال حاضر پرافتخارترین تیم لیگ اصلی فوتبال ایران است و همه تیم ها با انگیزه بالایی مقابل این تیم صف آرایی می کنند. طبیعی است و در دنیای فوتبال هم تیمی های اسپانیایی با این انگیزه مقابل رئال مادرید یا بارسلونا ظاهر می شوند. به همین دلیل سخت است و وقتی قهرمان می‌شوی سخت‌تر هم می‌شود. شکست دادن تیم قهرمان انگیزه مضاعفی برای مربیان و بازیکنان تیم مقابل است. در دیدار مقابل پیکان البته پرسپولیسی ها بسیار خوب بازی کردند و با استفاده از تجربه خود 3 گل به ثمر رساندند تا به بالای جدول صعود کنند.

اسدی به باخت تراکتور مقابل شمس آذر قزوین نیز اشاره کرد و افزود: نمونه تخلف این ماجرا باخت خانگی تراکتورسازی مقابل شمس آذر قزوین بود. در لیگ 16 تیمی نمی توان هیچ تیمی را دست کم گرفت. تیم تراکتورسازی تیم بسیار خوبی با بازیکنان و کادرفنی عالی است که روی کاغذ می توانستند به راحتی شمس آذر لیگ تازه صعود کرده را شکست دهند اما به نظرم حریف را دست کم گرفتند. البته موتور تراکتور روشن شد اما با کمی تأخیر و در نهایت این دیدار را رها کرد تا فرصت مساوی شدن با امتیاز پرسپولیس و استقلال را از دست بدهد.

کاپیتان سابق پرسپولیس به نکته جالبی اشاره کرد و درباره رقبای پرسپولیس برای قهرمانی گفت: سپاهان پربازده ترین تیم لیگ برتر است که ستاره های زیادی خریده و به دلیل امکانات یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است. . مثل همیشه استقلال رقیب اصلی پرسپولیس است و به نظر من استقلال جواد نکونام از استقلال ساپینتو سخت تر و خطرناک تر است. استقلال فصل گذشته می‌توانست مهره‌های بیشتری داشته باشد و محمد محبی و مهدی قیدی می‌توانستند بر هر خط دفاعی غلبه کنند، اما در این فصل استقلال از نظر دفاعی تیم بهتر و باهوش‌تری به حساب می‌آید. استقلال دو گل از تیم میزبان دریافت کرد اما در نیمه دوم ریکاوری کرد و پیروز شد. این تیم رقیب اصلی پرسپولیس و سپاهان اصفهان در این فصل است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)