افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

اسدی: خواندن کور تیم ها باعث ایجاد انگیزه در بین بازیکنان می شود – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 187948
اسدی: خواندن کور تیم ها باعث ایجاد انگیزه در بین بازیکنان می شود – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا اسدی درباره عملکرد تیم فوتبال ایران در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ گفت: خدا را شکر که این روزها در اردوی تیم ملی فوتبال هستم و در خط جلو بازی می کنم. من تمام تلاشم را می کنم تا بهترین عملکردم را داشته باشم و برای تیم مثمر ثمر باشم. […]

به گزارش خبرنگار مهر، رضا اسدی درباره عملکرد تیم فوتبال ایران در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ گفت: خدا را شکر که این روزها در اردوی تیم ملی فوتبال هستم و در خط جلو بازی می کنم. من تمام تلاشم را می کنم تا بهترین عملکردم را داشته باشم و برای تیم مثمر ثمر باشم.

وی ادامه داد: در قطر شرایط خوبی داریم و انرژی اعضای تیم بالاست و خدا را شکر در هر 3 دیدار مرحله گروهی با پیروزی از زمین خارج شدیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. مهم نیست مقابل چه تیمی بازی می کنیم، باید تمرکزمان را حفظ کنیم و تمام تلاش خود را در زمین انجام دهیم.

مهاجم تیم ملی افزود: بازیکنان ایرانی قطعا این توانایی را دارند که در هر بازی جزو بهترین ها باشند. بازی به بازی پیش می رویم و مقابل هر تیمی که روبرو می شویم سعی می کنیم آن بازی را ببریم و قدمی به مرحله بعد برداریم. برای کسب عنوان قهرمانی باید 7 بازی در این جام انجام دهیم و تیمی که برای بردن آن تلاش می کند فرقی نمی کند که با کدام تیم رقابت کند.

اسدی در پایان خاطرنشان کرد: ما هواداران پرشوری داریم و سعی کرده اند جو ورزشگاه در بیشتر بازی ها به نفع ما باشد. نابینا خواندن سایر تیم ها باعث می شود بازیکنان ایرانی عملکرد بهتری داشته باشند. در اردوی تیم ملی هر بازیکن در یک اتاق جداگانه است و امیدوارم با دعای مردم بتوانیم بهترین نتایج را در زمین بگیریم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=187948

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.