افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
5

اسدی: برد در دربی مساوی با قهرمانی پرسپولیس/ این دو تیم قدرتمند هستند; استقلال مقابل آنها امتیاز از دست می دهد

  • کد خبر : 18208

ابراهیم اسدی بازیکن سابق تیم پرسپولیس می گوید: مس رفسنجان و تراکتور تبریز تیم های قدرتمندی هستند که فوتبال زیبا و هجومی ارائه می دهند و می توانند از استقلال امتیاز بگیرند. مثلث قهرمانی بالای جدول با جدال چشمگیر سه تیم سپاهان اصفهان، استقلال و پرسپولیس شکل گرفته است. در حالی که بازی های روز […]

ابراهیم اسدی بازیکن سابق تیم پرسپولیس می گوید: مس رفسنجان و تراکتور تبریز تیم های قدرتمندی هستند که فوتبال زیبا و هجومی ارائه می دهند و می توانند از استقلال امتیاز بگیرند.

مثلث قهرمانی بالای جدول با جدال چشمگیر سه تیم سپاهان اصفهان، استقلال و پرسپولیس شکل گرفته است. در حالی که بازی های روز بیست و ششم در حال برگزاری است، کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است قهرمان لیگ برتر از دل دربی بیرون خواهد آمد.

ابراهیم اسدی در این خصوص می گوید: فکر می کنم فینال لیگ برتر در تهران بین پرسپولیس و استقلال برگزار شود. این دیدار همیشه حساس و تاثیرگذار بوده و این بار هم همینطور است اما با این تفاوت که سرنوشت قهرمانی به این بازی بستگی دارد.

ادامه: به نظر من اگر پرسپولیس در دربی هفته بیست و هفتم مقابل استقلال پیروز شود، می تواند قهرمان لیگ برتر شود. سه امتیاز دربی در این فصل بسیار ارزشمند است. البته نتیجه دربی دور برگشت فصل گذشته قهرمانی استقلال را تضمین کرد. اگر پرسپولیس فصل گذشته دربی را می برد و نتیجه یک بر صفر می ماند، مطمئناً می دانید که استقلال قهرمان نمی شد. الان هم فکر می کنم دربی می تواند خیلی مهم باشد.

کاپیتان پرسپولیس با اشاره به دو بازی سخت استقلال در هفته های 29 و 30 لیگ برتر چندی پیش یادآور می شود: احساس من این است که استقلال رفسنجان به مس این شهر امتیاز می دهد و حتی تراکتورسازی تبریز در تهران هم می تواند این کار را انجام دهد. تیم امتیاز می گیرد مس رفسنجان و تراکتور تبریز تیم های قدرتمندی هستند که فوتبال زیبا و هجومی ارائه می دهند و می توانند از استقلال امتیاز بگیرند. البته پرسپولیس نباید خیلی روی نتایج تیم های دیگر تمرکز کند و اگر بچه ها روی کارشان تمرکز کنند، می توانند به هدف مورد نظر برسند.

این روزها خیلی ها فکر می کنند بازی های سپاهان راحت تر از استقلال و پرسپولیس است اما ابراهیم اسدی به این نکته اشاره می کند: به نظر من در لیگ 16 تیمی به خصوص در نیم فصل دوم حریف آسانی وجود ندارد. تیم های پایین جدولی برای سقوط می جنگند و تیم های بالای جدول برای قهرمانی می جنگند و تیم های میانی جدول به هیچ تیمی باج نمی دهند. در چنین شرایطی گرفتن امتیاز از همه حریفان حتی اگر در انتهای جدول باشند سخت و دشوار می شود. بنابراین به نظر من بازی های سپاهان اصفهان در ادامه فصل روی کاغذ آسان است.

وی ادامه می دهد: حتی فکر می کنم محمد ربیعی و شاگردانش این هفته در اصفهان امتیاز سپاهان را بگیرند. این تیم پتانسیل بالایی دارد و بازیکنانش با انگیزه زیادی به مصاف تیم اصفهانی خواهند رفت. سپاهان هفته گذشته هم به تراکتور امتیاز داد و اگر به مس رفسنجان هم امتیاز بدهد، قهرمانی پرسپولیس راحت تر است.

ابراهیم اسدی در پایان با تاکید بر لزوم همدلی و اتحاد بین اعضای تیم، هواداران و پیشکسوتان گفت: در این میان تا پایان لیگ بیست و دوم آنچه می تواند به موفقیت پرسپولیس کمک زیادی کند اتحاد همه پرسپولیس است. مردم و حمایت از تیم یحیی محمدی. . امیدوارم این حمایت ها تا پایان هفته سی ام ادامه داشته باشد تا انشاالله پرسپولیس قهرمان شود و دل هوادارانش را شاد کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18208

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.