افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

اسدی: الاهلی پر استعداد است اما پرسپولیس هم بسته نیست/ بازیکنان باتجربه نقش مهمی در تیم دارند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 363894
اسدی: الاهلی پر استعداد است اما پرسپولیس هم بسته نیست/ بازیکنان باتجربه نقش مهمی در تیم دارند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: تجربه بزرگسالان این تیم می تواند به پرسپولیس کمک کند تا دست پر به تهران بازگردد. ابراهیم اسدی در گفت و گو با برنا، با اشاره به وضعیت پرسپولیس در آستانه اولین بازی این تیم در لیگ نخبگان آسیا، اظهار داشت: پرسپولیس تیم کم تجربه ای در آسیا نیست و درصد […]

کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: تجربه بزرگسالان این تیم می تواند به پرسپولیس کمک کند تا دست پر به تهران بازگردد.

ابراهیم اسدی در گفت و گو با برنا، با اشاره به وضعیت پرسپولیس در آستانه اولین بازی این تیم در لیگ نخبگان آسیا، اظهار داشت: پرسپولیس تیم کم تجربه ای در آسیا نیست و درصد بالایی از بازیکنان این تیم هستند. آنها تجربه حضور در این مسابقات را دارند و این موضوع می تواند در فصل جدید رقابت های آسیایی کمک شایانی به آنها کند.

وی ادامه داد: البته باید به این نکته نیز توجه داشت که تقریبا تمامی حریفان پرسپولیس در آسیا از نظر امکانات سخت افزاری و حضور بازیکنان بزرگ و شناخته شده در سطح فوتبال جهان شناخته شده هستند. آنها خیلی بالاتر از ما هستند اما این بدان معنا نیست که پرسپولیس نمی تواند در این رقابت ها حضور موفقی داشته باشد.

کاپیتان چندین ساله پرسپولیس با اشاره به شرایط این تیم در سه دیدار لیگ برتر خاطرنشان کرد: پرسپولیس در فصل جدید تغییرات زیادی در مربیگری و کادر اصلی خود داشت و بی شک برای رسیدن به فرم ایده آل خود نیاز به زمان دارد. و شرایط به هر حال در سه بازی اخیر پرسپولیس در لیگ، این تیم کم کم در حال شکل گیری کامل بوده و می تواند به شرایط بهتری دست پیدا کند.

اسدی با تاکید بر اینکه بازیکنان باتجربه پرسپولیس می توانند رمز موفقیت این تیم در اولین بازی سرخ ها مقابل الاهلی عربستان باشند، گفت: بررسی لیست بازیکنان الاهلی نشان می دهد که این حریف پرسپولیس ستاره های زیادی دارد و می تواند باشد. حریف خطرناکی برای ما اما پرسپولیس. دست و پای هم تیمی ها بسته نیست و تجربه بازیکنان بزرگتر در این تیم می تواند برای بازیکنان جوان و تازه وارد اتفاق خوبی باشد. پرسپولیس باید با استراتژی و استراتژی خاصی مقابل ستارگان الاهلی بازی کند تا از اولین دیدار این فصل در لیگ برتر با دستان پر به میدان بیاید.

هافبک سابق پرسپولیس در پایان تصریح کرد: پرسپولیس در سال های اخیر توانست با 13 بازیکن به فینال آسیا برسد و شاید اگر در آن مقطع کمی شانس داشت می توانست به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. با اعتماد به نفس زیادی مقابل الاهلی قرار گرفت و در این دیدار نتیجه خوبی گرفت.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)