افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

استیلی: گاریدو نظم و آرامش را به پرسپولیس آورده است/ استرس در استقلال مشهود بود – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 378479
استیلی: گاریدو نظم و آرامش را به پرسپولیس آورده است/ استرس در استقلال مشهود بود – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به نتیجه دربی تصریح کرد: پرسپولیس از داشته های خود بهره برد و می دانست چگونه با آرامش و نظم این دیدار مهم را به پایان برساند. حمید استیلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره نتیجه دیدار پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: گاریدو و کادر فنی پرسپولیس آنالیز […]

پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به نتیجه دربی تصریح کرد: پرسپولیس از داشته های خود بهره برد و می دانست چگونه با آرامش و نظم این دیدار مهم را به پایان برساند.

حمید استیلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره نتیجه دیدار پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: گاریدو و کادر فنی پرسپولیس آنالیز بسیار خوبی از این دیدار انجام دادند و بازی طبق انتظار پیش رفت.

وی ادامه داد: با وجود اینکه بازیکنان خیلی خوبی از جمله ارونوف و ایوب العمود در اختیار نداشتیم اما در این بازی بازیکنان تعویضی خیلی خوب کار کردند و وظایفی را که کادرفنی از آنها خواسته بود به خوبی انجام دادند. در این بازی فرشاد فرجی در پست غیرتخصصی خود قرار گرفت اما وظایف دفاعی را در حد توان خود انجام داد. وحید امیری و میلاد محمدی به خوبی فضاها را بستند و اجازه نفوذ رامین رضاییان را ندادند. در مجموع می توان گفت پرسپولیس کنترل بازی را در اختیار داشت و در گردش توپ عملکردی استثنایی داشت.

سرمربی سابق پرسپولیس یادآور شد: این حرکت توپ باعث شد تا شاهد ضربات پرسپولیس بیشتر باشیم. خط هافبک این تیم عملکرد خوبی داشت و مالکیت توپ در دست پرسپولیسی ها ماند که موقعیت های بیشتری ایجاد کرد. در ادامه استقلال برای دقایقی از این وضعیت خارج شد، فرشاد احمدزاده و علی علیپور خسته بودند و طولی نکشید که برگردند اما تعویض هایی که انجام شد و حضور سعید مهری و ایوب آلمود دوباره شرایط را رقم زد. تغییر به نفع پرسپولیس

استیلی گفت: اگرچه دیر به نظر می رسید، اما تعویض های گاریدو شرایط را تغییر داد و با آمدن مهری و العمود، استقلال دیگر نتوانست از فضاهای سمت چپ او استفاده کند و پرسپولیس شکل بهتری به خود گرفت. در نهایت در یک پاس خوب و بازی مهری به سود پرسپولیس اعلام شد که نتیجه مسابقه را رقم زد.

وی تصریح کرد: نکته مهمی که باید به آن اشاره کرد این است که پرسپولیسی ها در این بازی دو اخطار غیرضروری دریافت کردند. گندوز و کنانیتاس باید بدانند که این کارت ها در شرایط بحرانی به تیم آسیب می زند و نباید این رفتارها را از خود بروز دهند. البته گاریدو نظم خوبی را در تیم حفظ می کند و به شدت به رفتارهایی می پردازد که تیم را به چالش می کشد. در این بازی تیم را بر اساس آنچه داشتند به میدان فرستاد و همه بازیکنان در خدمت تیم بودند. حضور بازیکنانی مانند امید عالیشاه، وحید امیری و سروش رفیعی باعث آرامش تیم شد و پرسپولیس به آنچه می خواست رسید.

ملی پوش اسبق پرسپولیس در مورد شرایط استقلالی ها تاکید کرد: کادرفنی این تیم باید از پشت زمین به فکر بازی خود باشند. آنها به دنبال بازی مستقیم هستند و نمی دانم چرا با وجود بازیکنان خوبی که دارند به دنبال بازی مستقیم هستند.

بازیکن سابق تیم ملی یادآور شد: وقتی این سبک بازی می شود دیگر کیفیت بازیکنان به چشم نمی خورد و استقلال نشان داد که به دنبال ضربات ایستگاهی است. در این دیدار دیدیم که استرس در چهره بازیکنان استقلال مشهود است. آنها در دفاع و خط هافبک بازیکنان خوبی دارند اما از پتانسیل خود استفاده نمی کنند.

گفتنی است، تیم فوتبال پرسپولیس با گل دقایق پایانی محمدحسین کنعانی زادگان که از روی پنالتی به ثمر رسید، دربی صد و چهارم را برد. پرسپولیس با این نتیجه با 11 امتیاز به رده دوم جدول صعود کرد و استقلال با 5 امتیاز در رده دهم قرار دارد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)