افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

استیلی: پرسپولیس نباید به استقلال ضربه ایستگاهی بدهد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 371462
استیلی: پرسپولیس نباید به استقلال ضربه ایستگاهی بدهد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است قرمزها نباید در دربی تهران ضربه ایستگاهی به استقلالی ها بزنند چرا که این تیم میانگین قد بالایی دارد و می تواند در ضربات ایستگاهی خطرناک باشد. حمید استیلی در گفت وگو با تسنیم، درباره وضعیت پرسپولیس در آستانه بازی با استقلال اظهار داشت: پرسپولیس قبل از بازی […]

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است قرمزها نباید در دربی تهران ضربه ایستگاهی به استقلالی ها بزنند چرا که این تیم میانگین قد بالایی دارد و می تواند در ضربات ایستگاهی خطرناک باشد.

حمید استیلی در گفت وگو با تسنیم، درباره وضعیت پرسپولیس در آستانه بازی با استقلال اظهار داشت: پرسپولیس قبل از بازی مقابل آلومینیوم عملکرد خوبی مقابل فولاد و الاهلی عربستان داشت و به نظر می رسد گاریدو با این موضوع آشنا شده است. خوب بازیکنان و بازیکنان بیشتر با افکار خود هستند. پرسپولیس در دیدار مقابل آلومینیو طراوت بازی مقابل الاهلی را نداشت و شاید خستگی بازیکنان و پیش بودن دربی در این موضوع تاثیرگذار بود اما مهم این بود که سه امتیاز را به دست آوردند. در شرایط خوبی برای دیدار مقابل استقلال آماده شود.

وی در خصوص برگزاری حساس ترین بازی فوتبال ایران در اراک گفت: برای برگزاری این دیدار مهم در خارج از تهران نباید تاخیری برای دو تیم مطرح ایرانی ایجاد شود و مسئولان باید از مدت ها قبل به فکر رفع مشکلات می افتادند. هواداران دو تیم به دنبال دیدن بازی تیم محبوبشان در ورزشگاه آزادی بودند و قطعا برگزاری این دیدار در اراک تاثیر منفی بر جذابیت و زیبایی این بازی خواهد داشت. متاسفانه ورزشگاه های ایران شرایط خوبی ندارند و باید از مهندسان خودمان که چمن ورزشگاه های عراق را در بهترین شرایط نگه داشته اند، نهایت استفاده را ببریم.

استیلی در پاسخ به این سوال که کدام تیم شانس بیشتری برای پیروزی در دربی پیش رو دارد، گفت: هر دو تیم شانس مساوی برای برد دارند و می توان گفت بازیکنان باتجربه نقش مهمی در سرنوشت این بازی خواهند داشت. در بسیاری از دیدارها حساسیت مسابقه باعث شده تا فرصت های کمی برای هر دو تیم ایجاد شود و تیمی که از موفقیت ها نهایت استفاده را ببرد پیروز خواهد شد. به عنوان مثال در پرسپولیس، امید عالیشاه همیشه در دربی عملکرد درخشانی داشته و این بازیکنان می توانند در نتیجه تاثیرگذار باشند.

سرمربی سابق پرسپولیس اگر به موفقیت پرسپولیس در فصل جاری با گاریدو خوشبین است، گفت: گاریدو مربی با رزومه و تجربه ای است و بازیکنان از عملکرد او تمجید کردند. افشین پیروانی که با او صحبت کردم از این مربی تمجید کرد. امیدوارم گاریدو در پرسپولیس موفق باشد.

وی با اشاره به شرایط فعلی استقلال گفت: استقلال در این فصل بازیکنان خوبی به خدمت گرفته و نکونام نسبت به فصل گذشته بیشتر از تیمش شناخت پیدا کرده است. استقلالی ها اگرچه در لیگ امسال نتایج مطلوبی کسب نکردند اما تیم خوبی هستند. پرسپولیس نباید ضربه ایستگاهی را به استقلال واگذار کند، زیرا تیم حریف میانگین قد بالایی دارد و در ضربات ایستگاهی می تواند خطرناک باشد.

استیلی در پایان با اشاره به استفاده از سیستم داور ویدیویی در فوتبال ایران گفت: موضوعی که می خواهم درباره آن صحبت کنم بحث VAR است. حالا می بینیم که داوران هر چه VAR می گوید قبول می کنند و انگار نمی خواهند در تصمیمات مهم دخالت کنند. به نظر می رسد پیاده سازی این فناوری در ایران با همه جای دنیا متفاوت است، اما قرار نیست داوران ما فکر کنند هر چه اتاق VAR می گوید درست است. داوران نیز باید در هنگام تصمیم گیری نظر قوی تری داشته باشند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)