افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

استیلی: پرسپولیس برنده دربی است/ پرسپولیسی ها به تیم و یحیی بچسبند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 151270
استیلی: پرسپولیس برنده دربی است/ پرسپولیسی ها به تیم و یحیی بچسبند – پرسپولیس نیوز

کاپیتان و مربی اسبق پرسپولیس گفت: اگرچه خیلی زود از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدیم اما هواداران باید در کنار تیم و کادر فنی بمانند چرا که گل محمدی در سال های اخیر جام های زیادی را برای پرسپولیس به ارمغان آورده است. حمید استیلی در حضور در برنامه تلویزیونی «شب های فوتبالی» با اشاره […]

کاپیتان و مربی اسبق پرسپولیس گفت: اگرچه خیلی زود از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدیم اما هواداران باید در کنار تیم و کادر فنی بمانند چرا که گل محمدی در سال های اخیر جام های زیادی را برای پرسپولیس به ارمغان آورده است.

حمید استیلی در حضور در برنامه تلویزیونی «شب های فوتبالی» با اشاره به دیدار حساس پنج شنبه شب استقلال و پرسپولیس، خاطرنشان کرد: یحیی گل محمدی با موفقیت هایی که در سال های اخیر به دست آورده اکنون یکی از سه مربی موفق ایران است. سال ها. ما باید منصف باشیم، زیرا سال گذشته سه جام برای هواداران و باشگاه به ارمغان آورد که بازیکنان و مدیریت نقش مهمی در آن داشتند.

وی ادامه داد: برای موفقیت و کسب عناوین در فوتبال باید 4 رکن اساسی را در نظر گرفت. بازیکنان، کادر مربیگری، مدیریت و هواداران؛ اما اگر هر یک از این عوامل از کار بیفتد یا کاهش یابد، طبیعی است که تجهیزات دچار مشکل شوند. متاسفانه یکی از مشکلات اصلی ما بحث مالی است و اگر حل شود پرسپولیس به روند خوب خود باز می گردد.

سرمربی سابق پرسپولیس یادآور شد: قهرمانی خیلی راحت تر از حفظ آن است و همه تیم ها با تمام توان مقابل قهرمان بازی می کنند. از طرفی این اولین بار بود که پرسپولیس از مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود نمی کند و این حذف ناگهانی هواداران را ناراحت می کند اما باید بدانند در این شرایط سخت باید در کنار تیم باشند.

استیلی گفت: اگر در بازی با الدیل پنالتی می شد همه چیز تمام می شد اما همیشه پیروزی نیست و گاهی یک تیم خوب نتیجه را واگذار می کند. مهم این است که الان زمان تغییر نیست و باید شکاف ها برطرف شود. عده ای به دنبال سوء استفاده از این خلأها هستند و نباید این فضا و فرصت به آنها داده شود.

وی افزود: صحبتی که با باشگاه داشتم این بود که بیشتر این مشکلات به خاطر مسائل اقتصادی است. تیم های صنعتی بودجه لازم را دارند و یک درصد از سود خود را صرف تیم های ورزشی خود می کنند اما پرسپولیس یا استقلال این درآمد را ندارند و هر سال بر تعداد قراردادها افزوده می شود.

بازیکن سابق پرسپولیس به صحبت های وزیر اسبق ورزش و جوانان درباره هزینه فوتبال اشاره کرد و تاکید کرد: وقتی یک تیم صنعتی در فصل گذشته 570 میلیارد تومبه خرج کرد، باورتان می شود همین تیم برای این فصل با رقمی بسیار کمتر. هزینه؟ شکل، آیا تیم خودت بسته شد؟

استیلی ادامه داد: سقف قرارداد خیلی خوب است اما به شرطی که بتوانیم آن را اجرا کنیم اما می دانیم که باشگاه های ثروتمند از این فضا به شکل دیگری استفاده می کنند و از آن دوری می کنند. یک روز اعلام شد که ورود دروازه بان های خارجی ممنوع است و این باعث شد تیم ما با ترافیک چند دروازه بان خوب مواجه شود که به نفع فوتبال ما بود. حرف من این است که اگر قانونی وضع می شود باید به درستی اجرا شود تا آثار آن مشخص و ملموس باشد.

وی در پایان پیش بینی کرد پرسپولیس در دربی پنجشنبه شب پیروز شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)