افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

استیلی: رفیعی میانه میدان را متحول کرده و مدیریت می کند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 241009
استیلی: رفیعی میانه میدان را متحول کرده و مدیریت می کند – پرسپولیس نیوز

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از هافبک میانی این تیم گفت که او در نیم فصل تغییر کرده است. حمید استیلی در گفت وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت پرسپولیس و پیروزی این تیم مقابل ملوان بندری انزلی اظهار داشت: پرسپولیس اگرچه نسبت به بازی های قبل موقعیت های گلزنی کمتری ایجاد کرد […]

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از هافبک میانی این تیم گفت که او در نیم فصل تغییر کرده است.

حمید استیلی در گفت وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت پرسپولیس و پیروزی این تیم مقابل ملوان بندری انزلی اظهار داشت: پرسپولیس اگرچه نسبت به بازی های قبل موقعیت های گلزنی کمتری ایجاد کرد اما در نهایت سه امتیاز مهم را به دست آورد. بازی پیروزی در این دیدار بسیار مهم بود تا تیم از قهرمانی عقب نیفتد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در بازی های گذشته مدافعان پرسپولیس بیشتر نفوذ کردند اما در این بازی نفوذها کمتر بود. در هر صورت پرسپولیس با تیم باکیفیتی روبرو شد و نتیجه برای آنها مهم بود که خوشبختانه به آن دست یافتند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تمجید از دروازه بان جوان این تیم یادآور شد: امیررضا رفیعی دروازه بان جوان پرسپولیس در این چند بازی فوق العاده کار کرده است. البته تیم و خط دفاع باید بیشتر به او اعتماد کنند.

استیلی با اشاره به عملکرد مثبت اسمار در پرسپولیس تصریح کرد: شاید در ابتدا کار او برای اثبات خود به هواداران سخت بود، اما نتایج این مربی راضی کننده بود و سبک بازی پرسپولیس نیز بهتر شد، تهاجمی شد، در بازی های اخیر. پرسپولیس از نظر خلق موقعیت در بهترین شرایط بود و خریدهایی مانند آل کثیر، عبدالکریم حسن و آرونوف به پیشرفت این تیم در خط هافبک کمک کرد. .

وی در پاسخ به مصاحبه استقلالی ها علیه پرسپولیس گفت: بهتر است بازیکنان و مربیان پرسپولیس جواب این مصاحبه ها را ندهند و به باشگاه بسپارند. قطعا مسائل خارج از زمین این هفته ها مهم است و باشگاه پرسپولیس باید روی این مسائل تمرکز کند تا تیم آسیب نبیند. نقش افشین پیروانی در این میان بسیار مهم است و باید حواشی را مدیریت کند.

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: دیدید که چطور بازیکنان تیم ملی به دلیل انجام چندین مصاحبه یا اقدامات غیرحرفه ای دیگر در جام ملت ها جریمه شدند. قطعاً وقتی قانون سختگیرانه ای وجود دارد، خیلی چیزها کنترل می شود. وقتی همه به خود اجازه می دهند خیلی راحت در مورد داور یا تیم مقابل صحبت کنند و درگیری پیش نیاید، دوباره شاهد این اتفاقات خواهیم بود. فدراسیون و کمیته انضباطی باید به این مسائل رسیدگی کنند.

استیلی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در این فصل گفت: پرسپولیس به دلیل سبک فوتبالی که دارد و تهاجمی بازی می کند شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)