افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

استیلی: اسمار نتایج قابل دفاعی گرفت/ بازی در ورزشگاه نساجی همیشه سخت است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 254112
استیلی: اسمار نتایج قابل دفاعی گرفت/ بازی در ورزشگاه نساجی همیشه سخت است – پرسپولیس نیوز

حمید استیلی معتقد است بودجه باید به فرهنگ سازی در باشگاه های ارغوان اختصاص یابد. حمید استیلی پیشکسوت فوتبال ایران و تیم پرسپولیس در حاشیه مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این ضایعه را به ورزش و مردم ایران تسلیت می گویم. آقای اسکویی صدایی ماندگار و جاودانه بود […]

حمید استیلی معتقد است بودجه باید به فرهنگ سازی در باشگاه های ارغوان اختصاص یابد.

حمید استیلی پیشکسوت فوتبال ایران و تیم پرسپولیس در حاشیه مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این ضایعه را به ورزش و مردم ایران تسلیت می گویم. آقای اسکویی صدایی ماندگار و جاودانه بود و من با صدای ایشان بیشتر آشنا هستم تا چهره ایشان. انشاالله قدر اسطوره ها را بیشتر بدانیم.

وی ادامه داد: در کمپ های زیادی حضور داشتند و اخیراً در زمانی که مریض بودند در بیمارستان کنارشان بودم، بسیار سالم بودند و خاطرات گذشته خود را به طور کامل به یاد آوردند. ما فکر نمی کردیم این اتفاق بیفتد. آنها با احترام زیادی انتقاد کردند و به همین دلیل ما آن را دوست داشتیم. طوری از فوتبال گزارش می دادند که انگار ما داخل استادیوم هستیم و زبان رسا رادیو بودند که در دل ما نشسته بود. این صدا تا سالها در خاطره خواهد ماند و هرگز فراموش نخواهد شد.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در واکنش به اتفاقاتی که در ورزشگاه آزادی در بازی پرسپولیس و سپاهان رخ داد، تاکید کرد: بحث اتفاقات رخ داده در ورزشگاه به این موضوع مربوط می شود که ما هرگز وارد بحث فرهنگی نشده ایم. . با بودجه ای که داریم بحث اخلاق و رفتار در فوتبال و باشگاه ها نیست. ما مشکلاتی داریم که امیدوارم دست اندرکاران به آن فکر کنند و با قوانین بهتر و دقیق تر کنترل بیشتری داشته باشند. با هرکسی که تخلفی پیدا شود باید فورا با او برخورد شود.

و افزود: پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد. بازی مقابل نساجی در ورزشگاه این تیم همیشه سخت بوده و امیدوارم در این بازی موفق شوند تا مردم خوشحال شوند.

حمید استیلی درباره نتایج اسمار در پرسپولیس گفت: اسمار فوتبال خوبی به نمایش گذاشته و نتایج قابل دفاعی هم گرفته است. آنها باید تا پایان فصل و تا قهرمانی صبر کنند و بعد تصمیم بگیرند.

وی همچنین به موضوع خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد و گفت: اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است و باید از دکتر خاندوزی و بازیان و همچنین وزارت ورزش تشکر کنیم که این اتفاق در پرسپولیس و استقلال افتاده است. امیدوارم با یک هیئت مدیره قوی جلو برویم زیرا اگر می خواهیم کار سازنده موفق باشد، هیئت مدیره قوی لازم است. این تیم ها طرفداران زیادی دارند و همه آنها را دنبال می کنند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)