افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

استیبل کوین ریپل در شبکه اتریوم XRPL منتشر شد

  • کد خبر : 375199
استیبل کوین ریپل در شبکه اتریوم XRPL منتشر شد

ریپل گام مهمی در آزمایش بتا استیبل کوین خود، Ripple USD (RLUSD) برداشت و مقدار زیادی از این ارز دیجیتال را به صورت دسته‌ای در شبکه‌های اتریوم و XRP Ledger منتشر کرد. این رویداد یک نقطه عطف مهم برای این شرکت است. طبق گفته های Mehen Blockchain، در مجموع 485 واحد RLUSD منتشر شد که […]

ریپل گام مهمی در آزمایش بتا استیبل کوین خود، Ripple USD (RLUSD) برداشت و مقدار زیادی از این ارز دیجیتال را به صورت دسته‌ای در شبکه‌های اتریوم و XRP Ledger منتشر کرد. این رویداد یک نقطه عطف مهم برای این شرکت است.

طبق گفته های Mehen Blockchain، در مجموع 485 واحد RLUSD منتشر شد که مجموع عرضه این استیبل کوین را به 563 واحد افزایش داد.

صدور 485 توکن RLUSD توسط ریپل

با توجه به داده های اسکن XRP (XRPScanریپل استیبل کوین خود را در قالب دو دسته بزرگ منتشر کرده است که هر کدام شامل 485 واحد RLUSD است. این بیشترین میزان عرضه از زمان شروع پروژه این استیبل کوین در اواخر آگوست است.

این تصمیم استراتژیک برای افزایش عرضه از طریق ضرب توکن ها در راستای تلاش های مداوم برای ساده سازی و گسترش تست RLUSD در محیط های مختلف بلاک چین است.

معامله‌گران مختلف علاقه زیادی به این ضرابخانه‌ها نشان داده‌اند، زیرا این ضرابخانه‌ها نقاط عطف در نقشه راه کامل استیبل کوین را نشان می‌دهند. همچنین افزایش عرضه توکن RLUSD با هدف جمع آوری داده ها و بازخورد از کاربران است که برای بهبود عملکرد و پایداری این توکن حیاتی است.

استراتژی دوگانه ریپل

داده های مختلف نشان می دهد که طی 24 ساعت گذشته، علاوه بر صدور توکن، 100 واحد RLUSD در دو دسته سوزانده شده است. این نشان دهنده رویکرد استراتژیک ریپل برای مدیریت عرضه در گردش است. فرآیند سوزاندن توکن می تواند به کنترل تورم و تثبیت ارزش توکن در برابر دلار آمریکا کمک کند.

این استراتژی دوگانه ریپل نقشی اساسی در آزمایش مکانیسم های اقتصادی ایفا می کند و دوام این استیبل کوین را در بازار افزایش می دهد. این رویکرد تضمین می کند که این استیبل کوین پیوند خود را با دلار حفظ می کند و همچنین نقدینگی موجود در پلتفرم های XRPL و اتریوم را آزمایش می کند. چنین فعالیت هایی برای ارزیابی سودمندی واقعی یک استیبل کوین و تأثیر آن بر نقدینگی کلی بازار ضروری است.

پشتیبانی بیت‌ویژه مدیر سرمایه‌گذاری از استراتژی ریپل

همانطور که ریپل برای انتشار گسترده تر RLUSD آماده می شود، چهره های مالی برجسته نیز در مورد تأثیر بالقوه آن بر بازار اظهار نظر کرده اند. مت هوگان، مدیر ارشد سرمایه گذاری Bitwise، چشم انداز امیدوارکننده ای را برای این پروژه در نظر گرفته است و به احتمال پایان پرونده Ripple و SEC اشاره کرده است.

علاوه بر این، هوگان خاطرنشان کرد که شفاف‌سازی وضعیت حقوقی پرونده می‌تواند راه را برای راه‌اندازی ETF‌های Spot Ripple هموار کند و اطمینان بیشتری به بازار بدهد. به گفته هوگان، عرضه چنین محصولات مالی می تواند به طور قابل توجهی قیمت ریپل (XRP) را افزایش دهد.

نمودار قیمت ریپل روزانه - منبع: CoinMarketCap
نمودار قیمت ریپل روزانه – منبع: CoinMarketCap

در زمان نگارش این مقاله، قیمت XRP در محدوده 0.587 دلار قرار دارد و در 24 ساعت گذشته تقریبا ثابت بوده است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-25 15:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375199

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.