افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

استند گل ایستاده جذاب; گیاهان آپارتمانی را پراکنده نکنید و خانه را اینطور طراحی کنید.

  • کد خبر : 344528
استند گل ایستاده جذاب; گیاهان آپارتمانی را پراکنده نکنید و خانه را اینطور طراحی کنید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- گل ها موجودات زنده ای هستند که شرایط را حس می کنند و ممکن است بر اثر عوامل مختلف بیمار، گرسنه و تشنه شوند. آنها بسته به نوع مراقبتی که دارند، هم به هوا و هم به مراقبت های متفاوت نیاز دارند. گل ها و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- گل ها موجودات زنده ای هستند که شرایط را حس می کنند و ممکن است بر اثر عوامل مختلف بیمار، گرسنه و تشنه شوند. آنها بسته به نوع مراقبتی که دارند، هم به هوا و هم به مراقبت های متفاوت نیاز دارند. گل ها و گیاهان حیات دارند و حتی کندن و بریدن آنها دردناک است، اما از آنجایی که طبیعت آنها به گونه ای است که ما آن را درک نمی کنیم، فکر می کنیم این زیبایی سبز مانند آنها نیست و نمی فهمند چه بلایی سرشان می آید. اتفاقاً آنها زنده و زنده هستند. انواع مختلفی از گیاهان وجود دارد که برخی از آنها را می توان به عنوان گیاهان آپارتمانی در منازل یا فضاهای داخلی با افراد نگهداری کرد. تا به حال در مورد گیاهان داخل خانه زیاد صحبت کرده ایم، اما این بار می خواهیم در مورد نگهداری از آنها صحبت کنیم و با دکوراسیون های جذابی که می تواند کمک زیادی به زیباتر شدن فضا کند، آشنا شویم. پایه های شیک اقلامی هستند که می توانند از گیاهان داخلی به عنوان تکیه گاه مراقبت کنند و جلوه ای منحصر به فرد به طراحی خانه ببخشند.

طرح ها و متریال های مختلف کاشت های ایستاده.

یکی از بهترین ایده ها برای افزودن دکوراسیون شیک و زیبا به خانه، پایه های گل و گیاه است. شما می توانید از این پایه ها نه تنها به عنوان یک عنصر طراحی جذاب، بلکه برای افزودن سرسبزی و طراوت به محیط استفاده کنید. فرض کنید وقتی ماهونا وارد خون شما می شود، اولین چیزی که به چشم شما می آید و آن را متفاوت می بینید، یک گلدان زیبا پر از گل های طبیعی یا مصنوعی است، مطمئن باشید که تحت تاثیر قرار خواهند گرفت. گلدان ها مدل های مختلفی با متریال های متنوع دارند که سبک های چوبی و فلزی پرطرفدارترین آنهاست. این پایه ها نه تنها از نظر ظاهری بسیار زیبا هستند بلکه از نظر کاربری نیز بسیار کارآمد هستند.

8978

چه نوع پشتیبانی برای چه فضایی؟

گلدان های ایستاده را می توان به راحتی و به طرز جذابی با هر سبک دکوراسیونی ترکیب کرد و مکمل دکوراسیون داخلی منزل شما از مدرن تا کلاسیک باشد. مثلاً در مهمانی ها می توان این استندها را به عنوان نقطه کانونی در نظر گرفت و در پذیرایی یا سالن جلب توجه کرد و نظر همه را به خود جلب کرد. علاوه بر اینها با توجه به اینکه چندین مدل و متریال متفاوت دارند، می توانید با توجه به سلیقه و دکوراسیون خود بهترین را انتخاب کنید. ساپورت های چوبی با رنگ های طبیعی و گرم حسی دلپذیر و طبیعی به محیط می بخشد. در ضمن اگر می خواهید فضای شما مدرن تر به نظر برسد باید از براکت های فلزی با طرح های جدید استفاده کنید.

687486

تکیه گاه های چوبی

وقتی صحبت از استند چوبی می شود، تمام یا یک پایه مینیمال اما زیبا به شکل گل های جذاب چیده شده و پایه از چوب طبیعی ساخته شده است. خوب باید بدانید که این نوع استندها که طبیعی هستند می توانند حس های بسیار خوبی را منتقل کنند و به راحتی با هر مدل و نوع مبلمانی در خانه ترکیب شوند. برای مثال اگر از طرفداران سبک های بوهمی یا دکوراسیون های گرم و صمیمی هستید، این استندها بهترین پیشنهاد برای شما هستند. روح شما را تازه می کنند. وقتی چوب طبیعی باشد همیشه حس آرامش و گرما را به خانه می دهد و ترکیب آن با گل های رنگارنگ ایده ای منحصر به فرد ایجاد می کند.

574548

تکیه گاه های فلزی مدرن

اما فلز باقی می ماند. همانطور که در بالا ذکر شد، این نوع استند برای افرادی که مدرنیته را دوست دارند خوب است و نه تنها زیبا است، بلکه مقاومت بسیار بالایی نیز دارد. استندهای فلزی عمدتاً دارای طرح های منحصر به فرد و منحصر به فردی هستند که می تواند آنها را از سایر استندها متمایز کند. فلز یک متریال صنعتی و مدرن محسوب می شود که می تواند حس تازگی به فضا بدهد و به راحتی با وسایل دیگر هماهنگ شود.

54

از نظر قیمت متمایز است

اگر بخواهیم از منظر کاربردی آن را در نظر بگیریم باید بگوییم که پایه های چوبی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه ترند زیرا کمی ارزان تر هستند و زیبایی جالبی با طبیعت گل ها دارند. اما دقت کنید که پایه چوبی شما کیفیت خوبی داشته باشد، زیرا اگر یک پایه ارزان بخرید، خیلی زود باید به دنبال پایه دیگری باشید، زیرا استند قبلی بی کیفیت بود و خیلی زود آسیب دید و ظاهر خوب خود را از دست داد.

8787



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=344528

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.