افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

استقلال چوب خریدها را خورد

  • کد خبر : 402676
استقلال چوب خریدها را خورد

آفتاب نیوز: صادق ورمزیار پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به شکست آبی-آبی ها مقابل ذوب آهن در لیگ برتر گفت: استقلال در بازی با ذوب آهن نقل و انتقالات او را خورد! استقلال 10 بازیکن گرفت اما نتوانست نقاط ضعف فصل گذشته را ترمیم کند. همان بازیکنی که 2 گل به استقلال زد می […]

آفتاب نیوز:

صادق ورمزیار پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به شکست آبی-آبی ها مقابل ذوب آهن در لیگ برتر گفت: استقلال در بازی با ذوب آهن نقل و انتقالات او را خورد! استقلال 10 بازیکن گرفت اما نتوانست نقاط ضعف فصل گذشته را ترمیم کند. همان بازیکنی که 2 گل به استقلال زد می خواست آبی پوش شود اما آنها او را نخواستند!

و افزود: متاسفانه استقلال همیشه به خاطر سلیقه تعطیل است. چرا باید این اتفاقات بیفتد و همه چیز خوش سلیقه باشد؟ چرا بازیکن باید سلیقه ای به خدمت گرفته شود و مربی بر اساس سلیقه قرارداد ببندد؟ در باشگاه بزرگ استقلال باید خرد جمعی وجود داشته باشد.

پیشکسوت استقلال افزود: خط دفاعی استقلال یکی از بدترین روزهای خود را در فوتبال سپری کرد. تا به حال ندیده بودم استقلال در فاز دفاعی اینقدر بد عمل کند! شاگردان ذوب آهن هر توپی را که وارد دروازه این تیم می کردند به راحتی پاس می کردند.

ورمزیار در خصوص اینکه سیدحسین حسینی با تصمیم کمیته انضباطی باشگاه استقلال از تمرین کنار گذاشته شد و مقابل ذوب آهن به میدان نرفت، گفت: دلیل بازی نکردن حسینی محرومیت بود اما سوال من این است که بازیکن تنبیه شد؟ یا استقلال؟ اگر اشتباه کرده اید باید جریمه شوید. همه اتفاقات در باشگاه استقلال باید بر اساس خرد جمعی باشد، تشویق باید بر اساس تصمیم جمعی باشد و تنبیه با مشورت انجام شود.

و افزود: باشگاه استقلال متعلق به هواداران است. مالکان باشگاه استقلال افرادی هستند که در هوای سرد و گرم از این تیم حمایت می کنند. این عزیزان حق دارند عصبانی شوند و مطالبه کنند. برند استقلال را مرام ساخته و اگر آنها نبودند استقلال وجود نداشت و به همین دلیل حق دارند از شرایط تیم ناراحت باشند.

ورمزیار با اشاره به اینکه باشگاه استقلال در راس فاقد اقتدار کامل است افزود: مدیریت باشگاه استقلال باید از اختیارات کامل برخوردار باشد. احساس می کنم فرشید سمیعی هنوز اختیارات کاملی ندارد و باید در همه موارد با هلدینگ خلیج فارس مشورت کند. باید به شما اختیارات کامل داده شود و در مورد رفتار خود در جلسات هیئت مدیره پاسخگو باشند.

بازیکن سابق استقلال درباره پیتسو موسیمانه سرمربی جدید این تیم نیز گفت: شناخت کاملی از سرمربی جدید استقلال ندارم و اطلاعاتم بر اساس رزومه ای است که در رسانه ها منتشر شده است اما امیدوارم در استقلال موفق باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.