افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

استقلال و برابری نساجی در قائم شهر

  • کد خبر : 369763
استقلال و برابری نساجی در قائم شهر

آفتاب نیوز: تیم های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران در شرایطی امروز (جمعه) در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر به مصاف یکدیگر رفتند که هر دو تیم به شدت به پیروزی و کسب سه امتیاز کامل نیاز داشتند. قضاوت این مسابقه بر عهده علی صفایی با کمک محمدعلی پور متقی و یعقوب سخنان بود. […]

آفتاب نیوز:

تیم های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران در شرایطی امروز (جمعه) در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر به مصاف یکدیگر رفتند که هر دو تیم به شدت به پیروزی و کسب سه امتیاز کامل نیاز داشتند. قضاوت این مسابقه بر عهده علی صفایی با کمک محمدعلی پور متقی و یعقوب سخنان بود.

استقلالی ها که در آخرین دیدار خود در لیگ برتر به استقلال خوزستان باختند و با حواشی زیادی همراه بودند، در شرایطی وارد این جدال شدند که شروع طوفانی در لیگ برتر آسیا داشتند و با سه گل الغرافه قطر را در هم کوبیدند.

جواد نکونام به دنبال پیروزی بود تا به وضعیت نه چندان مساعد تیمش در جدول رده بندی لیگ برتر پایان دهد و بازگشت خوبی به فوتبال ایران داشته باشد.

نساجی مازندران که فصل را با سکوتی الهام بخش به بدترین شکل ممکن آغاز کرد و در انتهای جدول قرار گرفت، می خواست از این استقبال نهایت استفاده را ببرد. او که پس از باخت مقابل چادرملو یزد از سمت خود کناره گیری کرده بود، در جدال با استقلال روی نیمکت نساجی ماند.

الهامی که کوین یاماگا ستاره سال های اخیر استقلال چند روز قبل از این دیدار جذب کرد، از همان دقیقه اول او را به میدان فرستاد و بازوبند کاپیتانی را در دستانش قرار داد تا روحیه او را بالا ببرد و موفق شد. اینجا.

دقایق حساس:

دقیقه 14: استقلالی ها رامین رضاییان را به ثمر رساندند اما کمک داور با تصور اینکه جلال الدین مشاریپوف در موقعیت آفساید قرار دارد پرچم او را برای آفساید بالا برد.

دقیقه 17: شوت محکم ماشاریپوف توسط یوان پولی دفع شد و داور آبی پوشان را آفساید اعلام کرد.

دقیقه 23: ارسال خطرناک بازیکنان نساجی مازندران به حامد پاکدل رسید و او در موقعیتی که صاحب موقعیت خوبی شد و به سادگی آن را از دست داد نتوانست از امتیاز لازم استفاده کند.

دقیقه 33: لغزش کوین یاماگا در محوطه نساجی به میلاد زکی پور فرصت مقابله با پولی را داد اما ضربه این بازیکن را دروازه بان نساجی به کرنر فرستاد.

دقیقه 35: پاس امیرمحمد هوشمند پشت مدافعان استقلال به فرزاد زمهران رسید و در حالی که این بازیکن با سیدحسین حسینی تک به تک شده بود، کاپیتان استقلال ناجی تیمش شد.

دقیقه 41: موقعیت عالی برای نساجی، ضربه مهاجم نساجی را حسینی مهار کرد و در ادامه داور زمین خوردن بازیکن میزبان را در محوطه تشخیص نداد اما در ادامه اعلام پنالتی کرد. یاماگا پشت توپ ایستاد و برخلاف هدایت سید حسینی آن را به گل تبدیل کرد.

دقیقه 50: ارسال مشاریپوف از سمت چپ به رامین رضاییان رسید و او توپ را به محمدحسین اسلامی رساند.

دقیقه 63: محمدحسین اسلامی توسط جانمالکی در محوطه نساجی مازندران سرنگون شد. داور ابتدا یک ضربه گل اعلام کرد اما پس از بررسی صحنه، یک پنالتی برای استقلال صادر کرد که رامین رضاییان آن را به گل تبدیل کرد. .

دقیقه 69: بازی خوب ابوالفضل جلالی و پاس این بازیکن در افتتاحیه دروازه نساجی باعث شد رمضانی به گل برسد اما داور آفساید را نشان داد.

دقیقه 72: ارسال ضامهران توسط سیدحسین حسینی به طرز خطرناکی مهار شد اما مهرداد رضایی در برگشت ضربه ای زد و توپ به پای حامد پاکدل برخورد کرد و وارد دروازه استقلال شد.

دقیقه 75: ارسال خوب آرش ​​رضاوند روی دروازه نساجی مازندران با ضربه سر ابوالفضل جلالی گل تساوی استقلال شد.

در دقیقه 14+90 روزبه چشمی در انتهای محوطه نساجی مازندران مرتکب خطا شد که داور به او کارت زرد نشان داد اما بررسی این صحنه باعث شد تا علی صفایی بازیکن باتجربه استقلال جریمه شود. استقلال با کارت قرمز. او کارت دربی بزرگ پایتخت را از دست داد.

ترکیب نساجی:

لوان پولی، امیر جان ملکی، امیر سام دلیری، منصور باقری، فرزاد زمهران، امیرمحمد هوشمن، حامد پاکدل، محمدرضا عباسی (سید محمدرضا میرحسینی)، کوین یاماگا، سیفی و مهرداد ضیایی.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، سامان فلاح، رزبه چشمی، رامین رضاییان، زبیر نیک نفس (آرش رضاوند)، میلاد زکی پور (محمدحسین مرادمند، آندونگ، آرمان رمضانی، رافائل سیلوا (ابوالفضل جلالی)، مشاریپوف، محمد حسین

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.