افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
1

استقلال-غرافه; جنگ و استرس در دو جبهه/ «نکو» به دنبال راه چاره است! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 364428
استقلال-غرافه; جنگ و استرس در دو جبهه/ «نکو» به دنبال راه چاره است! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال استقلال و الغرافه در چارچوب هفته اول مرحله گروهی لیگ برتر آسیا از ساعت 21:30 در ورزشگاه شهدای قدس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. علاوه بر حساسیت این دیدار، تصاویری که روز گذشته از ورزشگاه محل برگزاری این مسابقه به نمایش درآمد، نگرانی هایی را در خصوص […]

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال استقلال و الغرافه در چارچوب هفته اول مرحله گروهی لیگ برتر آسیا از ساعت 21:30 در ورزشگاه شهدای قدس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. علاوه بر حساسیت این دیدار، تصاویری که روز گذشته از ورزشگاه محل برگزاری این مسابقه به نمایش درآمد، نگرانی هایی را در خصوص حفظ جان برگزارکنندگان، اعضای تیم و تماشاگران ایجاد کرد.

رها شدن کابل های برق در ورزشگاه شهدای شهر قدس

استقلال و الغرافه تاکنون دو بار به مصاف هم رفته اند که یکی با پیروزی آبی پوشان و دیگری با تساوی به پایان رسیده است. در سال های اخیر تیم های عربی بازیکنان سرشناسی به خدمت گرفته اند و تیم الغرافه نیز از این قاعده مستثنی نیست و “خسلو” مهاجم فصل گذشته رئال مادرید که به تازگی به این تیم قطری اضافه شده است را می توان مهمترین این تیم دانست.

الغرافه موفق شد در 4 بازی خود در لیگ ستارگان قطر 5 امتیاز و مقابل استقلال تهران در لیگ برتر ایران در 3 بازی 4 امتیاز کسب کند، بنابراین هر دو تیم در لیگ های داخلی خود شرایط نسبتا مشابهی دارند.

فرجانی ساسی از تونس، فابریزیو دیاز از اروگوئه، سیدو سانو از سنگال، جانگ هیونگ سو از کره جنوبی، خوسلو از اسپانیا، فلورین کومان از رومانی، ماتیاس نانی از آرژانتین، یاسین براهیمی از الجزایر، جمال حماد از فلسطین و رودریگو مورنو از اسپانیا بازیکنان خارجی غرافه هستند. تیم استقلال در نقل و انتقالات تابستانی با بازیکنان مهمی از جمله رامین رضاییان، دیدیه آندونگ و گائل کاکوتا به خدمت گرفته است. در ادامه رافائل سیلوا، گوستاوو بلانکو و جلال الدین مشاریپوف سه بازیکن دیگر استقلال هستند که کیفیت بالایی دارند و نکونام می تواند از آنها در این بازی استفاده کند.

مهرداد محمدی مهاجم استقلال که به دلیل محرومیت نمی تواند استقلال را در لیگ برتر همراهی کند با صلاحدید کادرفنی می تواند در این دیدار به میدان برود. به گفته لیدرها، این دیدار تحت حفاظت 9 دوربین سیستم داوری ویدیویی برگزار می شود و تنها 8 هزار نفر می توانند مسابقه را از نزدیک دنبال کنند.

«یاسین براهیمی» و «رودیگو مورنو» دو غایبان این دیدار برای الغرافه هستند که حتی با کاروان این تیم به تهران هم سفر نکردند. پیروزی در این بازی می تواند به بقای جواد نکونام در این تیم کمک کند. او در هفته های اخیر در آستانه اخراج از مدیریت استقلال قرار داشت اما در نهایت توانست با حمایت هایش در این تیم بماند. آماتورها و برخی کهنه سربازان.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=364428

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.