افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 16 September , 2024
1

استقلال دربی را با پیروزی پذیرفت

  • کد خبر : 226010
استقلال دربی را با پیروزی پذیرفت

آفتاب نیوز: تیم های فوتبال استقلال خوزستان و استقلال تهران. تیم های ایرانی در هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند. قضاوت این دیدار بر عهده مود دوانی فر با کمک علیزا ایلدروم و علی احمدی بود. استقلال خوزستان در شرایطی به این دیدار رفت که هفته گذشته در تبریز مغلوب تراکتور شد و […]

آفتاب نیوز:

تیم های فوتبال استقلال خوزستان و استقلال تهران. تیم های ایرانی در هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند.

قضاوت این دیدار بر عهده مود دوانی فر با کمک علیزا ایلدروم و علی احمدی بود.

استقلال خوزستان در شرایطی به این دیدار رفت که هفته گذشته در تبریز مغلوب تراکتور شد و در خانه به دنبال جبران این شکست مقابل لیدر لیگ برتر بود.

استقلال تهران که پس از شکست تلخ مقابل مس رفسنجان از مرحله پلی آف حذف شد، در کیلومتری تهران به دنبال پیروزی و سه امتیاز این دیدار بود تا با روحیه دربی بزرگ پایتخت را به پیش ببرد. .

پوشان آبی پایتخت نسبت به دیدار مقابل مس رفسنجان تغییرات متعددی در ترکیب تیم خود ایجاد کردند و با همان ترکیبی که سپاهان را شکست دادند به میدان رفتند.

دقایق حساس:

دقیقه 4: جواد آقایی پور از ضعف خط دفاعی استقلال استفاده کرد و موقعیت خوبی در محوطه جریمه این تیم به دست آورد که ضربه نرم او به راحتی در اختیار سید حسین حسینی قرار گرفت.

دقیقه 17: ضربه گوستاوو بلانکو را مهدی مهدی پور وارد دروازه استقلال خوزستان کرد اما جایی در چارچوب نبود.

دقیقه 18: خطای مدافعان استقلال خوزستان این فرصت را برای بلانکو فراهم کرد تا موقعیت خطرناکی برای تیمش ایجاد کند اما تکل به موقع موتل زاده مانع از باز شدن دروازه گروسیان شد و در ادامه رافائل سیلوا از فاصله بسیار نزدیک به دروازه استقلال خوزستان شوت کرد. خارج از

دقیقه 25: شوت آسان آسو رستم در محوطه جریمه استقلال تهران که با دخالت محمدحسین مرادمند به کرنر رفت تا دروازه سیدحسین حسینی را تهدید نکند.

دقیقه 40: پاس دقیق جلال الدین مشاریپوف در داخل محوطه کوچک استقلال خوزستان با سر گوستاوو بلانکو برخورد کرد که او با یک ضربه محکم دروازه را تبدیل به گل کرد تا طلسم گل نخوردن پس از هفته ها شکسته شود.

دقیقه 48: شوت گوستاوو بلانکو از زاویه بسته به دست گروسیان افتاد و او فرصت گلزنی را از دست داد.

دقیقه 50: ضربه جلال الدین مشاریپوف با اختلاف کمی از دروازه استقلال خوزستان به بیرون رفت.

دقیقه 57: ارس رضاوند در این دیدار فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما فرزین گروسیان با واکنش به موقع خود این موقعیت را به او نداد و در ادامه ابوالفضل جلالی توپ را گرفت و شوت کرد که داور با سوت آفساید روبرو شد. که در ریباند تبدیل به گل شد، باید رد شود.

دقیقه 66: ضربه سر آسو رستم زمانی که مورامند می خواست وارد دروازه استقلال شود به او برخورد کرد. بازیکنان استقلال خوزستان معتقد بودند که این صحنه باید پنالتی اعلام شود اما فنادی فر دستور ادامه بازی را داد.

دقیقه 87: توپ مهدی پور و پاس او به پیمان بابایی با شوت عجولانه این بازیکن همراه شد و توپ با اختلاف به بیرون رفت.
ترکیب استقلال خوزستان:

فرزین گروسیان، عثمان اندوگ، محمود مطلق زاده (حسن شوشتری)، متین کریم زاده (علیرضا کاظمی)، حسین ساکی، علیرضا خوشکافا (بهروز بارانی)، داستونبک تورسونوف، حسین احمدی (امیرمحمد مخکار)، ساویو آگ روبرتو، جواد آگ روبرتو، جواد آگ روبرتو |

ترکیب استقلال تهران:

سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند (امید حامدی فر)، مهدی مهدی پور، گوستاوو بلانکو، جلال الدین ماشاریپوف (پامان)

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=226010

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.